ma 2024.12.12 9:25
Olvasási idő 0:31

Megnyitotta első magyarországi üzletét a Shein

DIVAT BUDAPEST FAST FASHION SHEIN VÁSÁRLÁS

Az olcsó árairól és a nem különösebben etikus üzleti modelljéről ismert Shein belépett a hazai offline piacra: a kínai ruhaóriás a budapesti Sugár Bevásárlóközpontban nyitott pop-up üzletet.

Szerda délben a budapesti Örs vezér téren lévő Sugár Bevásárlóközpontban nyitotta meg első magyarországi üzletét a Shein kínai ultra fast fashion óriás, írja a Pénzcentrum.

Az elsősorban online platformjairól ismert ruhamárka fizikai boltjának megnyitása még annak ellenére is mérföldkőnek számít, hogy egyelőre csak egy pop-up store-ról (tehát egy néhány hétre vagy hónapra kibérelt üzlethelyiségről) van szó.

Ékszerek és kiegészítők a Shein madridi pop-up üzletében.
Ékszerek és kiegészítők a Shein madridi pop-up üzletében. Forrás Alejandro Martinez Velez / Europa Press / Getty Images

A gazdasági portál szerint a megnyitót hatalmas érdeklődés övezte, sokan már nyitás előtt sorban álltak, hogy elsőként léphessenek az új üzletbe, ahol ruhadarabok, cipők, kiegészítők és otthoni dekorációs termékek közül lehet válogatni.

Ahogy korábban írtuk, a Shein napi 6-10 ezer új terméket állít elő, ezzel egészen új szintekre emelte a ruhaipari tömegtermelés fogalmát. A kínai óriásvállalat üzleti stratégiája nemcsak az olcsó munkaerőt és a természeti erőforrásokat használja ki, hanem a szellemi tulajdonjogok intézményét is könnyedén ignorálja.

Kiemelt tartalom
A Shein már luxusmárkákkal és azok hamisítványaival is próbálja eladni magát, de egyre kevesebben vevők az olcsóságra A Shein már luxusmárkákkal és azok hamisítványaival is próbálja eladni magát, de egyre kevesebben vevők az olcsóságra 2024.10.16 11:36