ma 2025.9.2 12:26
Olvasási idő 0:42
Tóth Csilla

Tom Holland és a LEGO színes építőkockákból rakta össze az év legjobb reklámfilmjét

ÉLETMÓD LEGO TOM HOLLAND

A színész kilenc különböző karaktert, focistát, techgurut, szuperhőst, sőt, még egy ismerős szőke parókás, hózentrógeres üzletembert is megformál a Lego új kampányfilmjében.

Never Stop Playing – vagyis Soha ne hagyd abba a játékot, ez a mottója a LEGO legújabb kampányának, amelyhez Tom Hollandot választották reklámarcként. A cég új kisfilmjében az angol színész kilenc teljesen különböző karakter bőrébe bújik, sztárfocista, techguru/űrmérnök, üzletember és még utópikus hadvezér szerepében is feltűnik mindössze alig két perc alatt. 

A kisfilmben Holland testvérei, Sam és Harry is feltűnnek riporterként, a 29 éves színész korábban már többször is mesélt arról, milyen fontos szerepe van az életében mai napig a játéknak, elmondása szerint gyerekkorában otthon LEGO-építőversenyeket is tartottak, ADHD-val és diszlexiával küzdő gyerekként pedig mindig is fontos volt számára ahhoz, hogy kiélhesse kreatív energiáit. 

A LEGO kampányát egy új és egyben elszomorító kutatás eredményére építette fel. Egy felmérés szerint, melyben húszezer szülőt és 6-16 év közötti gyereket kérdeztek meg, a gyerekek 44 százaléka érzi úgy, túl hamar fel kell nőniük, 48 százalék pedig azért nem játszik fiatalkora ellenére, mert a körülötte élőktől azt kapja meg kritikaként, hogy játszani gyerekes dolog. A LEGO éppen arra akarja ösztönözni a gyerekeket és a felnőtteket egyaránt, hogy játszani igenis fontos és közösségépítő élmény kortól függetlenül.