A Fanta és a Warner Bros. Pictures együttműködéséből született kalandélmény októberben nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt, hogy az idei év legrémisztőbb halloweeni élményét nyújtsa a rajongóknak.
Tim Burton klasszikusának folytatása idén ősszel a magyar filmnézőket is levette a lábáról. A Deetz család rémisztően izgalmas sztoriját a két ikonikus márka, a Warner Bros. és a Fanta együttműködésének köszönhetően nem csak a filmvásznon élvezhetik a rajongók: az Afterlife Train Experience október 19-én nyílt Madridban – derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.
A szellemjárat egy különleges és egyedi szabadulószoba élmény Madridban, ahova a hazai fogyasztók is páros jegyet szerezhettek a Fanta nyereményjátékának köszönhetően a Coke Appon keresztül. A fődíjként járó utazás november 2-3-ig tart majd és magába foglalja a szabadulószobán túl a Warner Bros. vidámpark bejárását is. További nyereményekért pedig nem kell mást tenniük a játékosoknak, mint a Fanta kupakjaiban található kódot feltölteni az alkalmazásba november 17-ig.
A madridi interaktív kalandjáték célja, hogy a szerencsés nyertesek megtalálják Beetlejuice-t, aki a szellemjárat minden szerelvényében hagy maga után egy-egy jelet. A káoszt elszabadító szellem megtalálása azonban nem könnyű feladat. A játékosoknak végig kell utazniuk a film helyszínein, a Deetz rezidencia poros padlásától, a Túlvilági Várótermen keresztül egészen a Sírkerti Földekig, hogy megtalálják a bajkeverőt.
Nem kell Madridig utazni ahhoz, hogy valaki részesülhessen a Fanta halloweeni ijesztegetésében: az Allee Újbuda-központ felőli bejáratánál a földszinten a szabadulószoba rövidített verziójába leshetnek be az érdeklődők október 24-27 között. Ide a belépés díjtalan, a „kijutás azonban bizonytalan” – olvasható a szabadulószoba elején.
A szabadulószoba digitális változatban is elérhető a Coke alkalmazáson keresztül.
„A Coca-Cola Company és azon belül a Fanta szereti az újszerű fordulatokat. A Halloween pedig tökéletes időpont arra, hogy a Beetlejuice karakteréhez hasonló játékos és szellemes kalandok életrekeltésével közelebb hozzuk a fogyasztókat a márkánkhoz” – mondja Strenner Kinga, a Coca-Cola Magyarország Fantáért felelős márkamenedzsere.