Június 7-én dobta ki Charli XCX az ikonikus zöld Brat című albumát, ami egy pillanat alatt letarolta az internetet. Budapesten pedig a Gólyában tartottak egy Brat tematikájú bulit, úgyhogy nem volt kérdés, hogy ellátogatunk oda.
A világ egyik (krónikusan online) felének biztos, hogy az egész nyár zöldbe borult Charli XCX miatt. Az album megjelenése után három nappal kijött a deluxe verzió, sokak szerint minden idők egyik legjobb marketing-stratégiája volt a lemez köré felhúzva, ami még Barack Obamát is elérte.
Szeptember 6-án pedig megtartották a Gólyában Magyarország első és (eddig) egyetlen Brat-tematikájú buliját, ahol egy ropogós, 2000-es éveket idéző outfit check mellett a lemez sikerességének titkáról, a tematikus bulik létjogosultságáról, és a jövő nyár tematikájának jóslatairól kérdeztünk titeket, de azt is megválaszoltátok, hogyan lehetne elmagyarázni valakinek, hogy mi az a Brat anélkül, hogy tudná, mi az a Brat.