2024.3.5 11:07
Olvasási idő 1:24
Szöllősi Anna

„A divat a másik nagy önkifejezési forma számomra“ – Hamarosan érkezik Dzsúdló saját ruhamárkája, a Boga

DIVAT DIVAT DZSÚDLÓ MAGYAR DIVAT

Hazánk egyik leghíresebb könnyűzenei előadója, Dzsúdló szeretné új szintre helyezni a magyar streetwearkultúrát: a márka első kollekciója egyedi dzsekikkel, hoodie-kkal és pólókkal indul.

Március 12-én, jövő kedden, droppol a Boga, Magyarország új streetwearmárkája, amely Juhász Márton, azaz Dzsúdló kreatív igazgatása alatt indul. A friss branddel a fiatal zenész-vállalkozó szeretne olyan high-end divatcikkeket alkotni, amelyek nemzetközi minőségük mellett inspirálódnak a magyar kultúrából, reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira.

Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga.
Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga. Forrás Boga


„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni“ – mondja a kreatív folyamatok hátteréről Dzsúdló, aki feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során. Ahogy a zenész fogalmazott:

A divat a másik nagy önkifejezési forma számomra a zene után. Szerettem volna, hogy ez a márkában is visszaköszönjön, épp ezért fontos része a projektnek, hogy vidéken, ráadásul otthon, Borsodban készültek a darabok, kiváló szakemberekkel dolgoztunk együtt, és úgy érezzük, hogy a vidéki Magyarország visszaköszön a cuccokon.

Nem magától értetődő, hogy egy induló márka a cetlivagdosás és plázás pólónyomásos tömeggyártás helyett a tényleges minőséget, a limitált darabszámot választja, ráadásul úgy, hogy nem vállal kompromisszumot a kreatív ötletek szempontjából. Utóbbi természetesen gazdaságilag is nagyobb kihívást jelent, de Juhász Marci számára nem volt kérdés, melyik utat válassza.

Kiemelt tartalom
Elszállt az ihlet? Ezek a kínai social media trendek garantáltan felélesztik a kreatív energiáidat Elszállt az ihlet? Ezek a kínai social media trendek garantáltan felélesztik a kreatív energiáidat 2 nappal ezelőtt

„Ez streetwear. Nem köldöknézegetős divat, és nem pólónyomás. Az a célunk, hogy kultúrát teremtsünk. Szerencsére olyan közösség szerveződik a márka köré, akikben ott van ez a potenciál, akár a tervezőket nézzük, akár azokat, akik hordani fogják a darabokat“ – fogalmazott a zenész-vállalkozó, aki tudatában van annak is, hogy egy ilyen, már-már a magasdivat kapuját döngető streetwear márkát nem lesz könnyű elhelyezni a magyar piacon. 

Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga.Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga.Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga.Érkezik Juhász Marci, vagyis Dzsúdló márkája, a Boga.
Galéria megtekintése
(5)


„A Boga nem a merchöm, hanem egy olyan márka, amivel friss közösséget szeretnék teremteni“ – mondja Juhász Marci. „Tudom, hogy ez a projekt idegen testként érkezik a hazai divatvilágba, de a cél az volt, hogy ne vállaljunk semmilyen kompromisszumot, akár a kreativitásunkat, akár a minőséget tekintve“ – teszi hozzá. Mindez értelemszerűen magas gyártási költségekkel is jár, így a koncepció az lett, hogy készítsenek olyan darabokat is, amelyek esetében alacsonyabb a belépési küszöb, mások esetében viszont semmilyen akadályt nem gördítettek az elé, hogy a fantáziájuk és ambícióik a végletekig szárnyalni tudjanak.

A limitált kollekció darabjaihoz elsőkörben kizárólag a Boga release partyn juthat hozzá a nagyközönség, amely március 12-én, jövő kedden, lesz a Restro Puskinban. A darabok előrendelhetők a Bogaclothing.com oldalon.