Emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotta meg az új üdítőital futurisztikus ízét.
Új üdítőitallal jelentkezik a Coca-Cola: a Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a márka limitált kiadású új íze, amelyhez AI-alapú élmény is kapcsolódik.
A Coca-Cola 3000 Zero Cukor az első olyan futurisztikus íz, amelyet az emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotott meg. A Y3000 aromáját az AI különböző globális adatok, ízpreferenciák feldolgozásán keresztül alkotta meg. Sőt, már az üdítőital csomagolása is a futurisztikus stílust képviseli világos tónusaival, a pezsgő buborékokból álló logójával. A kampányhoz egy új, mesterséges intelligencia által vezérelt élmény is kapcsolódik, amely által a kóla szerelmesei bepillanthatnak a 3000-es évbe.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Coca-Cola 3000 dobozon található kód beolvasásával a rajongók a Creations Hubba jutnak, ahol a személyre szabott 3000 AI lencsét használva bepillanthatnak a jövőbe.
A kampány célja egy érzelmeken, vágyakon, színeken és ízeken alapuló világ feltérképezése volt.
A Coca-Cola Y3000 Zero Cukor már Európában, így Magyarországon is kapható 250 ml-es aludobozos kiszerelésben.