- terméket vagy szolgáltatást 18 éven felüliek számára
- szex, meztelenség vagy más felnőtt tartalom
- erőszakos, véres vagy arra érzékenyek számára nem megfelelő tartalom
Megjelent a Pornhub évzáró jelentése, amiből kiderül, mik voltak idén a legnépszerűbb kategóriák a weboldal látogatói között.
Egy hosszú elemző cikket publikált múlt héten a Pornhub, kiemelve az elmúlt év legfontosabb tendenciáit az oldal forgalmát tekintve. Elsőként arról írnak, a leszbikus kategória volt a legnézettebb az egész évben, de szinte az összes többi fajta LMBTQ+ (leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer, +) tartalomra is többen kerestek idén. Szintén népszerű volt az idősebb (milf) kategória, főleg a férfi felhasználók körében.
A „szerepjáték” kategória majdnem kétszer akkora forgalmat generált, mint tavaly, különös tekintettel a hétköznapi szituációkra. Sofőrökre, tanárokra, vízvezeték-szerelőkre egyaránt nagyobb számban kerestek rá idén. Szemmel látható hatással volt a pornófogyasztókra az év legnagyobb megcsalási botránya is, az ikonikussá vált Coldplay koncerten történt lebukással együtt. Sokkal többen kerestek idén hűtlenséggel kapcsolatos tartalmakra, a „CEO” kifejezés pedig az egekbe szökött.
Bekerült továbbá a tíz legkeresettebb kifejezései közé a „femboy”, a meleg felhasználók között pedig konkrétan a legnépszerűbb volt. Végül kiemelik a cikkben, hogy a nem explicite pornográf tartalmak is egyre népszerűbbek, ilyenek például az oldalon elérhető podcastek vagy gaming tartalmak.