2023.2.21 16:42
Olvasási idő 1:51
Masszi-Rigó Csilla

Megújul a Westend gyorséttermi helyszíne – Így fog kinézni a bevásárlóközpont új gasztronómiai közösségi tere

GASZTRO GASZTRO

Fenntartható, környezetbarát, zöld, kényelmes, és mindenkinek van benne hely! Teljesen megújul a Westend food courtja, mutatjuk, hogyan fog kinézni.

Teljeskörű megújuláson megy át a Westend ételudvara az elkövetkező hónapokban. A tervezés során a bevásárlóközpont kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az átalakulást követően a terület messzemenőkig betöltse a közösségi tér funkciót, illetve egyszerre legyen fenntartható és innovatív. A munkálatok várhatóan júliusban érnek véget, a nagy forgalmú gasztro tér éttermei azonban ez idő alatt is zavartalanul működnek.

Fából készült ülőhelyek és minioázisok a megújult food courtban. Forrás Westend

Megnyitása óta a legjelentősebb beruházása előtt áll a Westend. A főváros legnépszerűbb bevásárlóközpontjaként számon tartott épületkomplexum történelmében a nyitás óta nem zajlott olyan látványos és nagy költségvetésű felújítás, mint az éttermi rész év elején megkezdett rekonstrukciója. Ez a ház leglátogatottabb része, amelynek korszerűsítése az egész épületre hatással lesz.

Az új koncepció a nemzetközileg elismert Hello Wood tervei alapján valósul meg. A faépítés hazai úttörője által megálmodott térkialakítás, az egyedi világítás és a tömörfa design bútorzat – kombinálva az üvegtetőn át beáramló természetes fénnyel – kellemes, barátságos és nem utolsó sorban természetes környezetet teremt. A tölgy bútorok megújuló forrásból származó fából készülnek és FSC védjeggyel ellátottak, ami azt igazolja, hogy az előállítás során figyelembe vették az ökológiai egyensúly fenntartására vonatkozó szabályokat. A természetközeli hangulatot árasztó faanyag az ülőbútorok mellett az álmennyezeten és a falburkolaton is visszaköszön.

Az új gasztronómiai tered a Hello Wood tervezi. Forrás Westend

A látogatókat különböző tematikájú és elrendezésű zónák várják majd, így az ételudvar kiválóan alkalmas lesz üzleti ebédekhez, családi étkezésekhez, nagyobb baráti összejövetelekhez éppúgy, mint egy gyors kávézáshoz. Az átgondolt és variálható ültetési koncepciónak köszönhetően a férőhelyek száma csaknem 10%-kal nő meg az eddigihez képest, és az egyedi formavilágú bútorok pihenőfelületeket is kínálnak a látogatóknak.

A különböző funkciók miatt a terület a Food&Friends márkanevet kapja, ami várhatóan igazi közösségi térként működik majd.

A vásárlói élményt és a látogatók kényelmét számos okoseszköz és digitális felület biztosítja. Az ételudvar központi részén például helyet kap egy gigantikus, 45 méter hosszú enteriőr dekorációként szolgáló LED fal, a közlekedőrészek feletti dizájnlámpák pedig akár napszakonként változtatható színű hangulatvilágítással teremtenek egyedi atmoszférát, ami a közérzetünkre, érzékeinkre is kedvező hatással lehet.

Itt mindenkinek lesz hely. Forrás Westend

Az ételek rendeléséhez számos helyen digitális panelek állnak majd rendelkezésre, az asztaloknál pedig beépített, vezeték nélküli telefontöltőket és USB csatlakozókat is lehet majd használni. 

Kiemelt tartalom
5 érdekesség, amit nem tudtál A mackó című sorozatról 5 érdekesség, amit nem tudtál A mackó című sorozatról 2024.7.10 12:16

A Westend legfrekventáltabb részének felújítása a szakaszos lezárásokon kívül döntően éjszakai munkavégzéssel történik, így a naponta többezer látogatót vendégül látó éttermek folyamatosan nyitva tartanak a megszokott rendben.

Ilyen lesz a Westend új food courtja Forrás Westend

„Óriási lépés ez a felújítás a Westend életében, hiszen az ételudvarunk az egyik legmozgalmasabb része az épületnek. Éppen ezért fontosnak tartottuk, hogy vásárlóink még jobban érezzék itt magukat, és azt is, hogy tükrözze azt a szellemiséget, amit a bevásárlóközpont képvisel, így például a fenntartható és előremutató

gondolkodásmódot. Ehhez elengedhetetlen, hogy a kivitelezőink is hasonló elvek alapján működjenek. Az exkluzív tervezésű, több funkciós bútorzat, a nagy teherbírású, ugyanakkor esztétikus és csúszásmentes burkolat, valamint a természetközeli megjelenés mellett szem előtt tartjuk az innovatív megoldásokat is. A megújult környezetben vásárlóink a komfortérzetüket emelő, különféle digitális fejlesztésekkel találkozhatnak majd” – mondta el Kovács Zsombor, a Westend marketing igazgatója.