A Grammy-díjas énekesnő, SZA újabb címet írhat be az önéletrajzába: a Vans bejelentette, hogy ő lesz a márka történetének első művészeti vezetője.
A többéves együttműködés során a rajongók kampányokra és exkluzív SZA x Vans kollekciókra számíthatnak, amelyeket az énekesnővel közösen álmodnak meg. „A Vansben szabadnak érzem magam! Évek óta hordom a Knu Skoolt és más modelleket, mindig is közel állt hozzám a márka filozófiája. Művészeti vezetőként a célom megmutatni, hogy az öröm, a közösség, a kreativitás és a divat továbbra is összefonódik. Az emberiség, a kultúra és a kapcsolódás továbbra is kulcsfontosságú” – mondta SZA.
A Vans a partnerséget Sophie Jones által fotózott, Alejandra Hernandez által stílusba öltöztetett kampányképekkel jelentették be, amelyeken SZA a fekete-fehér Knu Skool cipőt viseli. A robusztus gördeszkás modell először 1998-ban jelent meg, és most újra trendi, ahogy a pufibb Y2K-s sziluettek visszatérnek.

„Megtanultam, hogy a bátorság és a kíváncsiság a bizonytalanság ellenszere; ez egy életstílus, és a Vans ezt a szellemiséget képviseli” – nyilatkozta SZA. „Ott állnak, ahol én, és megtiszteltetés számomra, hogy rengeteg embert meghívhatok, hogy együtt álljunk az Off the Wall életérzés mellé.”

Bár ez SZA eddigi legnagyobb szerepe a divatvilágban, nem teljesen ismeretlen terep számára. Korábban kampányt készített a Tommy Hilfigerrel, majd saját Crocs-kollekciót dobott piacra, amely villámgyorsan elfogyott.
