Az év egyik legmeghatározóbb popikonját az Acne Studios kampányfotóihoz Talia Chetrit fotózta Los Angelesben.
Az Acne Studios a 2025-ös tavaszi-nyári kollekciójának kampányfotóival jelentette be, hogy a kultikus svéd márka új arca Charli XCX lett. Az együttműködés aligha ér bárkit meglepetésként, hiszen az énekesnő a Sweat turnén is az Acne egyedei tervezésű darabjaiban állt színpadra Troye Sivan mellett.
„Mindig olyan egyéniségek és kreatív energiák vonzanak minket, akik nem félnek felfedezni és feszegetni a határokat. Ami borzasztóan különleges Charliban, hogy elmossa az underground és a mainstream közötti határokat, közel hozza ezt a két világot, ahelyett hogy elválasztaná egymástól azokat“ – fogalmazott Jonny Johannson, az Acne Studios kreatív igazgatója.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az idei év egyik legmeghatározóbb popikonját Talia Chetrit amerikai fotós fényképezte Los Angelesben. A Grammy-jelölt énekesnő a kampányfotókon többek között egy pink Bowlina és egy Multipocket táskát, valamint egy optikai csalódást keltő farmernadrágot visel.
Ezzel 2024 divat, kultúra és zene tekintetében is Charli XCX évének könyvelhető el: legutóbb a H&M őszi-téli kampányának sztárja volt, és nagy sikerű, popkulturális mérföldkőnek számító lemeze nyomán a Collins Dictionary a brat kifejezést választotta a 2024-es év szavának.