A korábbi Kamay Ko-kollekciókhoz hasonlóan az új darabokat is személyes élmények inspirálták. Idén a márka új székhelyén található Villa Borghese ihlette meg a tervezőket.
A tavalyi év hatalmas változást hozott a Kamay Ko életében, hiszen a márka alapítói, Sziládi Noémi és Eichner Viktor, Rómába tették át a székhelyüket, így Budapest mellett immár az olasz főváros is fontos szerepet kap a vállalkozás mindennapjaiban.
A változás első jele az új, Borghese nevű kollekció, de a kétlakiság a jövőben is fontos szerepet fog játszani a márka életében.
A korábbi Kamay Ko-kollekciókhoz hasonlóan az új darabokat is személyes élmények inspirálták, idén az örök város, Róma csodás parkja, a Villa Borghese ihlette meg a tervezőket. Az évszázados fák, pázsitos tisztások, tavak és szökőkutak mind megjelennek a kollekcióban. A különleges hely ezúttal is színes mintán köszön vissza a megújult termékpalettán.
A kollekcióhoz felhasznált természetes és vegán alapanyagok Olaszországban a Comói-tó partján, egy családi vállalkozás manufaktúrájában készültek.
Az új szezonra Sziládi Noémi és Eichner Viktor két kiegészítő kollaborációval is készült, melyek legfőbb alapanyaga az újrahasznosított muránói üveg. Ez a különleges, fenntartható anyag a főszereplője a Székely Málnával, a Málna jewellery tervezőjével közös ékszerkollekciónak, illetve a Secondland csapatával készített muránói gyöngy öveknek is.
A kampányfotókat Panna Donka készítette.