Szivárványszínű részletekkel, csatokkal és szíjakkal egészültek ki a márka ikonikus modelljei a Pride-hónapra időzített, "Proud to Be" nevű kollekcióban.
A Converse csütörtökön dobta piacra az idei, Proud to Be nevet viselő kollekcióját, melynek vadnyugati koncepcióját a brand LMBTQ-közösséghez tartozó dolgozói és „szövetségesei“ találták ki. A Pride-hónapot ünneplő kapszulakollekció szandált, sneakert, csíkos tank topot és pólókat is tartalmaz.
Az olyan ikonikus modellek, mint a Chuck 70 és a Chuck Taylor All Star, csatokkal és szíjakkal egészültek ki. Természetesen az LMBTQ-közösség szivárványos zászlaja is megjelenik a lábbeliken, méghozzá olyan egészen apró részleteken, mint a varrás vagy a cipők talpa.
A kampány fotósa, Cully Wright a szerelem lágyságát és békességét, valamint a saját igazunk melletti kiállás erejét szerette volna megjeleníteni a képeken. „Történeteket akarok mesélni, és teret adni az emberek érzelmeinek. Úgy gondolom, minél több sokszínűséget mutatnak be a művészetben, a szórakoztatóiparban és a médiában, annál több lehetőség nyílik az elfogadásra" – mondta Wright.
A Converse 2015 óta közel 3 millió dollárt adományozott különböző jótékonysági szervezeteknek. Idén többek között az It Gets Better Project nevű, LMBTQ-fiatalokat segítő szervezetet, az Ali Forney Központot, amely hajléktalan LMBTQIA-fiataloknak nyújt szolgáltatásokat, a BAGLY-t (a Boston Alliance of Gay, Lesbian, Bisexual, and Transgender Youth), valamint a Theatre Offensive-et támogatják, ami egy színes bőrű, queer és transzembereket középpontba helyező művészeti program.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon