A gyorsétteremlánc első parfümje "No 11 Eau de BBQ" néven érkezik. Az illat koncepcióját a KFC legújabb szendvicse inspirálta.
A brit KFC bemutatta történetének első saját márkás parfümjét, amely az amerikai gyorsétteremlánc legújabb szendvicse, az Ultimate BBQ Burger előtt tiszteleg.
A No 11 Eau de BBQ a teljes KFC-élményt zárja egy 100 milliliteres üvegcsébe. Az illatszert főként füstös jegyek jellemzik: a fűszeres, pácolt húsok aromája keveredik a faszén semmivel nem összekeverhető illatával.
A parfüm annak apropóján kerül piacra, hogy a KFC bemutatta legújabb fogását, az Ultimate BBQ Burgert, amely az eredeti recept szerint ropogós hagyma és csirke, illetve barbecue-szósz és vajas briószsemle felhasználásával készül.
A No 11 Eau de BBQ kizárólag a KFC Shopban előrendelhető, az ára 11 font, azaz mintegy 5 ezer forint. A parfümből származó bevétel 100 százalékát a KFC Alapítvány kapja, amely fiatalokat segítő szervezeteket támogat országszerte.