„Úgy érezzük, máskor és mást mondtunk“ – kelt saját védelmére a DRK egy kitérő válaszlevelében, miután robbantották nagy visszhangot kiváltó év eleji kampányukat.
A hazai Dorko (DRK) cipőmárka szerint az új évi apropó miatt egészen más üzenettel bírt sokat kritizált kampányszövegük, mint a Nike szlogenje, de a Kreatív összes kérdésére azért nem sikerült kielégítő választ adniuk.
Ahogy korábban a Refresher is megírta, a Dorko az év elején előrukkolt egy Kemény Dénes arcával ellátott kampánnyal, amelynek szövege sokak szerint nem kis rokonságot mutatott a Nike 2008-as, „tegnap azt mondtad, majd holnap“ mottóval futott kreatívjával.
A Kreatív levélben kereste a Dorkót, hogy véletlen egybeesésről vagy inkább szándékos nyúlásról van szó, a márka pedig – várható módon – az előbbire próbált bizonyítékot hozni válaszában, amelyben egyébként kitért azon kérdések elől, hogy házon belül vagy külsős céggel készítették-e a kampányt, illetve ismerték-e korábban a Nike 2008-as kreatívjait.
„2024 a sport éve. A magyar labdarúgó válogatott kijutott az Európa-bajnokságra, legjobb olimpikonjaink pedig már a párizsi olimpiára készülnek.
Ez a január 1-14-ig tartó újévi kampány egy olyan időszakban jelent meg, amikor mindenki fogadalmakat tesz. Az általunk készített kampány is ezekről a fogadalmakról szól, és arról, hogy 2024 a sport éve legyen. Ezért úgy érezzük, máskor és mást mondtunk.
Magyar sportmárkaként az egyik legfontosabb célunk, hogy sportolóinkkal közösen inspirálni szeretnénk az embereket, és ennek a kampánynak is ez volt a célja“ – írták.