Egy jó ötlet önmagában nem elég – minden generációnak megvan a maga kihívása, de a sikerhez mindig kell bátorság, kitartás és az a mindset, ami nem ijed meg a változástól.
Az OTP Junior Piacralépők kibeszélőjében Wettstein Albert, a Munch társalapítója, és Gerendai Károly, a Sziget alapítója beszélgettek arról, hogyan gondolkodik a fiatal és a tapasztaltabb vállalkozói generáció a kockázatról, a siker kulcsáról és a fejlődésről.
Albert mesélt arról, mi volt a legnagyobb kihívás a Munch indulásakor, és hogy milyen előnyt jelent ma a digitális világ és a mesterséges intelligencia a vállalkozásban. Károly pedig elárulta, kellett-e pitchelni a Sziget ötletét a kezdetekkor, és hogyan változott azóta a vállalkozói közeg.
A beszélgetésben szó esett arról is, milyen mindset kell ahhoz, hogy valaki hosszú távon is talpon maradjon, hol lehetnek a buktatók, és mit tanulhatnak egymástól a különböző generációk.
Ha érdekel, mit gondol két sikeres vállalkozó a kudarcokról, a döntések súlyáról és arról, hogyan érdemes belevágni a saját ötleted megvalósításába kövesd az OTP Junior Piacralépők műsorát az OTP Bank YouTube csatornáján!