„Ikon születik” szlogennel indított kampányt a Lidl a közösségi médiában. A posztokban azt ígérték, hogy augusztus 2-án olyan meglepetéssel készülnek, „amitől leesik az állunk”.
Alig pár hete sejtelmes kampányt indított a Lidl a középpontjában egy cipősdobozzal, amire a Lidl-merch-rajongók egyből egy új, limitált sneaker megjelentetését helyezték kilátásba.
Nem is meglepő, ha a Lidl újra bedob valami új merch-cuccot, hiszen a saját logós ruhadarabjaik és kiegészítőik már régóta kultikus daraboknak számítanak – bizonyos körökben. Elég csak a legendás kék-sárga sneakerekre gondolni, amiket 2019 őszén először csak Németországban lehetett kapni, de aztán villámgyorsan megérkeztek Magyarországra is – és persze pikk-pakk el is kapkodták őket.
A találgatások és várakozások után augusztus 2-án lehullt a lepel a szóban forgó cipősdobozról, és egyszerre 5 magyar nagyváros 6 ikonikus helyszínén (Budapesten a Zsiráf Budában, Pécsett a Széchenyi téren, Szegeden a Dugonics téren és Debrecenben a Nagyerdei Víztoronyban) mutatták be. Az első 12 pár, sorszámozott cipő ráadásul drónokkal debütált, és nagy izgalmak közepette az égből ereszkedett le a legszerencsésebbek közé az ország hat pontján. A limitált kiadású sneakerrel a vállalat egyszerre tiszteleg a magyar termékek és a hazai design előtt és hoz friss lendületet a streetwear világába.
Lidl x Tisza cipő sneakerkollab

Majd ha Lidl cipők potyognak az égből
A kollaborációs cipők nem is akárhogyan, hanem egy látványos, úgynevezett sneaker drop keretében érkeztek meg: augusztus 2-án, szombaton délután drónnal ereszkedtek le az égből az ország hat helyszínén. Az elmúlt napokban már óriásplakátok hirdették a különleges eseményt az ország különböző pontjain, az ezen található QR-kódos linken keresztül pedig további információkat kaptak a drop időpontjáról és helyszínéről a szemfüles rajongók. Végül a hat helyszín mindegyikén nagy izgalmak közepette 2-2 pár cipőt hoztak el a drónok. A szerencsés tulajdonosok pedig azok lettek, akik először tudták beolvasni a cipősdoboz alján található QR-kódot.
„A Tisza Cipővel történő kollaborációnk nemcsak a vásárlók, hanem a Lidl Magyarország számára is igazi mérföldkő, hiszen ez az első ilyen jellegű együttműködésünk más márkával. Ugyanakkor szorosan illeszkedik ahhoz a törekvésünkhöz, hogy amiből csak lehet, kiváló minőségű magyar terméket kínáljunk vásárlóink számára. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen ikonikus magyar márkával közösen alkothattunk valami igazán különlegeset, és ráadásul mindez a tervezőasztaltól egészen a gyártásig magyar emberek keze által valósulhatott meg. Ezzel a limitált kiadású sneakerrel egyszerre tisztelgünk a magyar termékek és a hazai design előtt, valamint kedveskedünk rajongóink számára”
– mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
„Örömünkre szolgál, hogy a Tisza Cipő tradícióját elhozhatjuk a Lidl segítségével a fiatalabb generációk számára is. Első osztályú prémium alapanyagokkal, klasszikus designnal készült cipőnk egyedi megjelenésének köszönhetően minden korosztály kedvence lehet. Büszkék vagyunk arra, hogy a Tisza Cipő az egyetlen cipőmárka, amely 1971 óta Magyarországon készül” – tette hozzá Vidák László, a Tisza Cipő márkatulajdonosa.
A diszkontlánc vásárlói a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával augusztus 3. és 6. között 36 és 47 közötti méretekben tudják előrendelni a cipőt, amit aztán augusztus 11-től lehet majd átvenni az üzletekben. A cipő keskeny kialakítása miatt azonban érdemes egy számmal nagyobbat választani.