Sejtelmes kampányt indított a Lidl, a középpontjában egy cipősdobozzal. Lehet, érkezik egy új Lidl márkás lábbeli?
Nem újdonság a Lidl számára, hogy saját logóval ellátott ruházati termékeket készítsenek, máig lehet látni embereken zoknikat, papucsot, cipőt a Lidl jelvényével ellátva. A pár hete elindított Ikon kampány valami hasonlónak lehet az előszele.
Egy fix, augusztus 2-án mindenről lehull a lepel, de szedjük össze, mit tudunk eddig. A Lidl közösségimédia-felületein bő egy héttel ezelőtt kezdtek megjelenni titokzatos posztok bizonyos fővárosi és vidéki épületeket ábrázolva. A posztokban az volt a közös, hogy mindegyikben feltűnt a cipősdoboz motívuma és az „ikon születik” üzenet.
A Lidl különleges weboldala alapján az is kiderült, hogy öt város összesen hat helyszínén lehet majd kézhez kapni az új, limitált szériás valamit. Szegeden, Pécsett, Debrecenben, Balatonbogláron, valamint Pesten és Budán is lesznek úgynevezett „dropok”. Hogy kollaborációról van-e szó, tényleg egy cipőről van-e szó, vagy esetleg más is lapul a tarsolyukban, még nem derül ki, de már nem kell sokat várni!