A cikk a CeraVe megbízásából készült.
ma 2025.3.4 9:10
Olvasási idő 2:18

Mit szólnál, ha a skincare rutinod által kijuthatnál New Yorkba? – A CeraVe pályázatával itt a lehetőség!

ÉLETMÓD BŐRÁPOLÁS CERAVE SKINCARE

Az első itthoni Cerawards pályázat három nyertese is New York-i utat nyerhet. És hogy mivel lehet pályázni? Hát kontenttel!

A legegyedibb CeraVe tartalomgyártókat keresi az arc- és bőrápolási termékeiről ismert márka egy olyan pályázat keretein belül, amire bárki jelentkezhet, aki igazi CeraVe-fannak vallja magát, és használja a brand termékeit. A jelentkezési határidő március 13-a.

Egy TikTok- vagy Instagram-videóban meséld el a saját CeraVe-sztoridat!

Borzasztó egyszerű a jelentkezés. A feladatod, hogy készíts egy videót az Instagramra vagy TikTokra, és ezt március 13-ig töltsd fel. A feltöltés mellé tageld be a @cerave oldalát, illetve használd a #Cerawards2025 #CeraVefan, valamint a #Reklám vagy #Hirdetés hashtageket. Ezt követően ide kattintva regisztrálj a CeraVe oldalán.

Pontosan mit értünk azalatt, hogy „meséld el a CeraVe-sztoridat”? Mondd el, miért rajongsz a márka termékeiért, és miért használod nap mint nap. Hidratáltabbnak érzed a bőröd tőle? A jó ár-érték arány miatt? Tetszenek a reklámjaik? Esetleg a praktikus, sokáig tartó, nagy kiszerelésű termékek miatt?

Inspirációnak itt van például Stumpf Patrik videója:

@stumpfpatrik Hirdetés | LiTeRáLiSaN ez volt az eddigi legnagyobb projektem!🧴💙 Nektek, hogy tetszik? 🤔 @CeraVe #CeraVefan #Cerawards2025 #MoisturizeLikeADerm #CeraVePartner #stumpfpatrik #literálisan ♬ eredeti hang - STUMPFPATRIK 👨🏻

Vagy, ha egészségügyi szakember vagy, és a medical influenszer kategóriában indulsz, akkor akkor Dr. Fazekas László videójából is merítkezhetsz:

@drfazekaslaszlo Világszerte sok bőrgyógyász Cerave-rajongó: nemcsak ajánlja, de használja is a márka termékeit. Én is közéjük tartozom. Nem véletlenül! A Hidratáló krém és tej 3 különleges, bőrazonos ceramidot tartalmaz, és ezeket az MVE technológia segítségével elnyújtott módon bocsátja ki a bőrre, így akár 48 órán át fejti ki a hatását. Te is csatlakozol? @cerave #ceravepartner #ceravefan #cerawards2025 #moisturizelikeaderm ♬ eredeti hang - Dr. Fazekas László

Persze, nem az a cél, hogy a videód bárki máséra hasonlítson, hanem hogy minél hitelesebb, kreatívabb és egyedibb legyen, illetve, hogy hatást tudjon gyakorolni a közönségedre, hűen a CeraVe márka értékeihez. Ezek mind fontos szempontok lesznek, amikor a szakértői zsűri kiválasztja a nyerteseket.

Az első budapesti Cerawards Gálát 2025. április 10-én rendezik meg

Az a 20 ember, akit a szakmai zsűri kiválaszt, részt vehet az áprilisi 10-i gálán, ahol kihirdetik majd a három kategória győztesét.

Forrás CeraVe

A három kategória azt jelenti, hogy három versenyző is nyerhet New York-i utat. Kategóriánként egy videóval szállhatsz versenybe, de amennyiben több kategóriába is beleférsz, nevezd bátran meglévő vagy új videódat ott is. Hogy mik ezek a kategóriák?

  • Legjobb tartalom a medical influenszerek között: Ebben a kategóriában a legjobb egészségügyi tartalmat díjazzák. Kifejezetten egészségügyi dolgozók kontentjeit várják.
  • Legnagyobb elérésű tartalom: Ebben a kategóriában azokat az alkotókat díjazzák, akiknek a tartalmai a legnagyobb eléréssel bírnak, nagy hatást gyakorolva a közönségükre. Azokat a videókat keresik, amik beszélgetéseket indítanak el, azokat, amiket minél többen megosztanak, azokat, amik valódi, virális trendeket indíthatnak el a közösségi médiában. A győzteseket a teljes elérés és engagement értékek tükrében határozzák meg, különös tekintettel az értékteremtő tartalmakra.
  • Legelkötelezettebb CeraLover: Ez a kategória azokat díjazza, akik a legnagyobb összhangban vannak a CeraVe értékeivel. A tartalom minősége, a márkához illő mivolta, a videók hangvétele és a CeraVe-érzés átadása is fontos szempont lesz az értékelés során. Azokat szeretnék díjazni, akik a CeraVe család részeként hitelesen és kreatívan osztják meg történeteiket a közönségükkel.

Irány New York!

A három különböző kategóriagyőztes tehát New York-i utat nyer a CeraVe márka 20. születésnapi rendezvényére. Az esemény kétnapos, de lesz lehetőséged várost nézni is, ugyanis a győztes tartalomgyártók négy éjszakát tölthetnek az Egyesült Államok legnépesebb városában.

Egy próbát megér, nem? Ne feledd, a határidő március 13. A pályázat további részleteit ezen az oldalon találod. 

Kövessétek a REFRESHER-t, iratkozzatok fel közösségi csatornáinkra is, hogy ne maradjatok le a folyamatosan frissülő tartalmainkról: @refresherhu néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on, a Spotifyon és a Facebookon is!