Még egy kis beef is kialakult a két áruházlánc között a TikTok-szenzációvá váló édesség bevezetése ügyében.
December 15-től, vasárnaptól, árul dubaji csokoládét az Aldi Magyarországon. A közösségimédia-szenzációvá váló cukrászati agymenés „The Taste of Dubai“ (Dubaj íze) feliratú csomagolásban lesz kapható az áruházlánc üzleteiben – jelentették be az Aldi Magyarország Facebook-oldalán.
„A termék minden üzletben elérhető lesz mennyiségi korlátozás nélkül. A fajlagos, kilónkénti ár az Aldinál 16.655 forint” – közölte ezután a cég a Világgazdaság megkeresésére. A dubaji csokit a készlet erejéig árulják majd, a 30 grammos, szeletes kiszerelés 499 forintba, míg a 90 grammos tábla 1499 forintba fog kerülni.
A pisztáciás-tahinis-tésztás csoki versenyében az Aldi gyorsaság szempontjából alulmaradt a rivális Lidllel szemben: a másik német cég ugyanis már december 12-től, csütörtöktől, árulja a saját verzióját az édességből, aminek korábban csak az összetevőit lehetett náluk kapni.
A Lidlben 100 grammos táblákban árulják majd a dubaji csokoládét, az ára pedig 2999 forint lesz, úgyhogy a kilónkénti ár tekintetében talán mégis inkább az Aldi kerül ki győztesen a beefből. Az Aldi ugyanis egy TikTok-videóval promózta be az édesség érkezését, amiben egy fiktív sejk szájába adták a marketingszöveget. Erre a konkurens Lidl azzal reagált, hogy azt írta: „nálunk nem kell a sejkre várni“.
A Lidl közösségimédia-menedzserei ezzel feladták a labdát az Aldi kommunikációs csapatának, ami azzal ütötte azt le, hogy náluk jelentősen olcsóbban lehet majd kapni a dubaji csokoládét:
És ha már dubaji csoki: azt olvastad, hogy egy magyar cukrászda átültette a receptet egy szaloncukorba?