A Zara és a Studio Nicholson brit dizájnermárka 2022-ben dobott először piacra közös férfikollekciót. Most a két brand ismét egyesítette erőit, méghozzá a fenntarthatóság szellemében.
Nem a H&M az egyetlen fast fashion vállalat, amely szívesen működik együtt híres divatházakkal. A japán építészetből, a grunge zenéből és az 1990-es évek egyéb szubkultúráiból inspirálódó Studio Nicholson, valamint a spanyol fashioncég újabb közös kollekciót dob piacra, melybe ezúttal nemcsak férfi, hanem női darabok is kerülnek.
A 2022-es kollekcióhoz hasonlóan ezúttal is minimalista, modern alapdarabok közül válogathatunk majd, melyek időtállóságát a letisztultság mellett a minőségi anyagok biztosítják majd. Nick Wakeman, a Studio Nicholson alapítója és kreatív igazgatója hangsúlyozta: a határok feszegetése mellett az innovatív szövetek és természetes anyagok alkalmazása is kulcsfontosságú volt. Az elegáns és funkcionális darabok tökéletesen beépíthetők a mindennapokba – állítják a kollekcióról.
A Wakeman által időtlenként és érzékiként jellemzett kollekció a november 25-én, azaz szombaton, debütál online világszerte, a Zara magyar oldala alapján pedig arra következtethetünk, hogy november 27-től, jövő hétfőtől, a magyar üzletekben is elérhető lesz.
A teljes kollekciót a Highxtar oldalán tudjátok megnézni.