A PUMA nemcsak a világ egyik piacvezető sportszergyártó cége, de azon cégek egyike is, aki hisz a sport erejében, és a kezdetek óta azon dolgozik, hogy a leggyorsabb, legtehetségesebb sportolókkal álljon ugyanazon a pályán.
A PUMA a sport minden területén jelen van, legyen szó csapatjátékokról, innovatív golfról, futásról vagy akár a motorsportról. A "FOREVER FASTER" küldetése és mottója, hogy a sport- és divatvilágban a lehető legmagasabb szintre emelje a PUMA termékeket, ezzel is támogatva a sportolókat és minden vásárlót.
A PUMA elszánt a nők támogatása mellett, ebben a küldetésben pedig a Women Win alapítvány is partnere. Az együttműködés célja, hogy növelje a női sportolók láthatóságát, és támogassa azokat az kezdeményezéseket, amelyek elősegítik különösen a kisebbségi és alulreprezentált csoportokhoz tartozó lányok és nők különböző sportokhoz való hozzáférését.
A márka a bolygónkért is őszintén elkötelezett. Anyagilag támogatja a környezetvédelmi intézkedéseket az ellátási láncolatában, a márka által bevezetett ellátási lánc finanszírozási rendszere pedig elnyerte a a Supply Chain Finance "Innovation Award" díját is.
A PUMA Mayze modellek a"She Moves Us" globális kampányának részei, amely a mai, modern nőkhöz szól, akik kitartóak, nyitott szemléletűek és erősek. A Mayze azt üzeni, hogy a nők támogassák és inspirálják egymást, közösen haladva a céljaik felé, megünnepelve az aktuális sikereket.
De a Mayze nemcsak az összetartást szimbolizálja, hanem a sokszínűséget is. Bármilyen alkalomra tökéletes választás lehet, legyen szó egy casual eseményről vagy akár egy hivatalos meetingről. A Mayze platformos talprésze és karakteres stílusa egyedülálló, ugyanakkor könnyedén beilleszthető bármilyen ruhatárba.
Az idei őszi szezon legizgalmasabb modellje a PUMA Mayze Mix nevet viseli. A PUMA újdonsága négy különböző pasztell színállásban érkezik, így biztosan mindenki megtalálja majd az új kedvenc világos cipőjét. Az ebben a cipőben található bőr megfelel a Leather Working Group protokolljának: az ilyen bőrt előállító gyártókat a vegyi, környezetvédelmi, hulladékkezelési és nyomonkövethetőségi szabványok alapján ellenőrzik.
Nem mehetünk el szó nélkül a PUMA Mayze Stack mellett sem, amely Dua Lipa kedvenceként vált ismertté, nem véletlenül: a drámai, platformos talprész igazán passzol az énekesnő vagány stílusához, így a merészebb dizájnt kedvelőknek is bőven van miből válogatniuk.
A Mayze rengeteg további színben és variációban elérhető, a Playersroom offline üzleteiben és online platfromján mindig megtalálhatók az aktuális modellek.
A PUMA cipőket az "Úton a stílus felé" mottó jellemzi leginkább, ezt a gondolatot szeretné a márka az új őszi kampányban közvetíteni. A kampány arcai két fiatal, engergikus, divatérzékeny influencer, Palkovics Zóra és Király Lina. A két content creator évek óta elkötelezetten gyárt tartalmakat lifestyle, divat és aktuális hírek témakörben.
A termék elérhetőek a Playersroom üzleteiben és webshopjában.