Kivéve, ha még többet fizetünk.
A Netflix és a Disney+ után az Amazon Prime Video nevű streamingszolgáltatás is bejelentette, hogy reklámokat tartalmazó előfizetési csomagot indít, hogy több bevételhez jusson, és nagyobb költségvetést fordíthasson filmek, illetve sorozatok gyártására.
A felhasználók az Egyesült Államokban, Németországban, Kanadában és az Egyesült Királyságban már az év elején találkozhatnak a hirdetésekkel – hacsak nem iratkoznak fel a reklámmentes verzióra –, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Mexikóban és Ausztráliában pedig 2024 egy későbbi részében lép életbe az újítás.
A reklámmentes előfizetés a szolgáltatás alapdíján felül havonta 2,99 dollárba, vagyis nagyjából 1000 forintba fog kerülni az Egyesült Államokban, a többi országban egyelőre nem ismertek az árak. Magyarországon a Prime Video előfizetés jelenleg 899 forintba kerül.