Van amikor a méret a lényeg.
Egy amerikai bíró helyt adott egy keresetnek, mely szerint a Burger King félrevezeti az éhes vásárlókat a Whopper reklámokban, a valóságban ugyanis sokkal kisebbek a szendvicsek. A gyorsétteremlánc sikertelenül támadta meg a pert.
Roy Altman amerikai körzeti bíró azt mondta, a Burger Kingnek rá kell cáfolnia arra, hogy a Whopperek ábrázolásával a menükön félrevezeti a vásárlókat, ami egyenlő a szerződésszegéssel. Vásárlók egy csoportja lépett fel az illúzió keltő hamburgerek ellen, melyekben az összetevők "lefolynak a zsemlén", azt a látszatot keltve, hogy a hamburgerek 35%-kal nagyobbak és több mint kétszer annyi húst tartalmaznak, mint amennyit a valóságban felszolgálnak.
A Burger King azzal védekezett, hogy nem köteles olyan hamburgereket árusítani, amelyek "pontosan úgy néznek ki, mint a képen", de a bíró azt mondta, az esküdtek feladata lesz megmondani, hogyan gondolnak az átlagemberek.
A McDonald's és a Wendy's is hasonló perrel néz szembe a brooklyni szövetségi bíróságon. A Taco Bellt szintén beperelték, mert a vád szerint olyan Crunchwrapst és mexikói pizzákat árusítottak, melyek állítólag csak feleannyi tölteléket tartalmaznak, mint amennyit hirdettek.