Különleges kollekciót mutatott be a Budapest Park, a Diversity merch-ökre pedig te is könnyen lecsaphatsz!
A Budapest Park legfontosabb alapértékei közé tartozik a sokszínűség és az érzékenység. Ezt az üzenetet most rendhagyó módon és a szórakozóhelytől talán kicsit szokatlan környezetben közvetítik: ezúttal a divat világába kalauzolják a közönséget, és különleges modellek segítségével mutatják be idén debütált merch kollekciójukat.
A Budapest Park merch termékeit bemutató új kampányában öt teljesen különböző karakter jelenik meg, akik más-más megközelítésben mutatják be az emberi szépséget. Többen egyébként a Park törzsvendégei közül kerültek ki: Strasser Pál például mozgásában korlátozott, mégis rendszeresen jár a szórakozóhelyre, és elképesztő lelkesedéssel bulizik a koncerteken. A fotósorozatban helyet kaptak profi modellek is, mint Artemis Voulgarakis, aki több nemzetközi projekt mellett a Daalarna kampányából is ismerős lehet, illetve Prokopp Attila Ivan, akinek korábban szoros kapcsolata volt a zenével, Ivan4sure néven ugyanis több dalt is kiadott. A képeket Udvardi Attila divatfotós neve fémjelzi, aki a következőképp mesélt a koncepcióról:
„Nagy örömmel fogadtam a Budapest Park felkérését és az egyedülálló kreatív koncepciót, hiszen magam is fontosnak tartom az elfogadást. A modellek eltérő karakterei és Kiss Márk zseniális styling-ja még inkább lehetővé tették, hogy a valóságtól jobban elrugaszkodjunk és létrehozhassuk ezt az elvontabb képi világot. A fotózás családias, laza hangulatban telt szuper jófej arcok között. A stáb teljes mértékben szabad kezet kapott az alkotói folyamatokhoz, ez mindig egy hálás feladat, és szerintem mindenki nevében kijelenthetem, hogy mi lubickolunk az ilyesmiben.”
A fotókat pedig pont a modellek sokszínűsége és sokrétűsége teszi egységessé, harmonikussá, és remekül prezentálja azt, ami miatt az emberek szeretnek a Parkba járni: itt mindenki egyformán kint hagyhatja a valóságot.
A képsorozat egy már-már szürreális világot mutat be, ázsiai inspirációval átszőve. Ennek ötlete a kínai horoszkópból ered: idén a vízi Nyúl éve van, amely a kínai kultúra szerint rugalmasságot, illetve békét hoz, és amely szerint egy kis nyitottsággal sokkal jobban rá tudunk hangolódni a környezetünkre, mások hangulatára. Ez pedig remekül rezonál a Park által régóta közvetített üzenetekre: az érzékenységre, empátiára, társadalmi felelősségvállalásra és szolidaritásra.
A modellek extrém megjelenését Kiss Márk divattervező álmodta meg, aki a szélsőségek között lavírozva formálta “parkosra” a tematikát.
„Amikor felkértek a Budapest Park kampányának stylingolására, nem is volt kérdés, hogy vállalom-e, hiszen stylistként az ilyen kreatív koncepciók a legizgalmasabb feladatok. Nem csak a témaválasztás, hanem a karakterek változatossága is beindítja az ember fantáziáját – ezekre mindig lehet építeni, különösen, ha a stáb tagjai is kreatívak és maximalisták. Közel állnak hozzám az ázsiai kultúrák, és azok öltözködési formái, így ezek stíluselemeit és kiegészítőit alkalmaztam. Látványos, modern, és "cool" szettek születtek, mint amilyen maga a Budapest Park is.”
A képeken szereplő Parkos ruhákat bárki beszerezheti a helyszínen vagy a webshopban, és emellett hamarosan a Pinetime Clothing csapatával közösen egy egyedi kapszulakollekciót is piacra dobnak.