Ezzel segítette ki a bajbajutott vállalkozókat.
Beyoncé nem aprózza el, ha jótékonykodásról van szó. A többszörös Grammy-díjas énekesnő legutóbb azzal járta körbe a sajtót, hogy a még éppen Európában kacskaringózó Renaissance World Tourjának amszterdami koncertjén például kizárólag csak fekete divattervezők ruhájában lépett fel, így tisztelegve az amerikai Juneteenth, vagyis a rabszolgaság eltörlésének emléknapja előtt. És hát nyilván a karitatív tevékenységek nem érnek véget egy showműsor záróakkordjával. A művésznő a dizájner ruhakölteményeken túl az igazán finom ételeket is szereti, többek között ezért is eshetett meg, hogy Queen B 8000 fontot (3 440 000 HUF) adományozott egy nigériai tapas étteremnek.
A Chuku's, amely a világ első nigériai tapaséttermeként aposztrofálja magát, egyike lett annak a tíz londoni kisvállalkozásnak, amely 8000 font támogatást kapott az énekesnő jótékonysági szervezetétől, a BeyGOOD-tól, melyet Bey 2013-ban hozott létre. Annak ellenére, hogy az étterem londoni szinten is egy remek helynek számított, a 2020-as pandémiát és az időszak viszontagságait mégsem vészelte át zökkenőmentesen: lassú beszállítók, a növekvő üzemeltetési költségek, megszorítások, infláció, csökkenő vendégkör – mind hozzájárultak a kisvállalkozók kilátástalanságához.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Még mindig nem tudom elhinni, hogy Beyoncé támogatta az éttermünket. Annyira szürreális érzés“ – mesélte Ifeyinwa, a kis étterem egyik tulajdonosa, aki azt is elárulta, hogy Beyoncé már puszta jelenlétével is képes megbolygatni egy város életét. „Már akkor is éreztük személyének hatását, amikor Londonban járt, és a koncertlátogatók a Chuku's-ba jöttek egy kis show előtti vacsorára. De ez a nyolcezer fontos támogatás mégis teljesen más.“
És ez még csak a kezdet, hiszen a Renaissance World Tour alatt lépten nyomon segítő kezet szeretne nyújtani az énekesnő azokban a régiókban, melyek otthonául szolgálnak műsorának. Célja: a gazdasági egyenlőtlenségek által érintett kisvállalkozások támogatása.