A GCDS márka kreatív igazgatója, Giuliano Calza szólította bojkottra az embereket.
Lassan a leginkább felülreprezentált téma lesz az oldalunkon a kínai SHEIN ruhamárka, amely úgy lett 2022 „legnépszerűbb“ brandje, hogy ilyesfajta dolgokat csinál:
Ezúttal Giuliano Calza, a GCDS márka kreatív igazgatója szólította fel bojkottra a nagyközönséget, szerinte senkinek nem kellene a SHEIN-ről vásárolni, nem csak azért, mert embertelen körülmények között dolgoztat munkavállalókat és gyilkolja a bolygót, hanem azért is, mert szétlopkodja más tervezők ötleteit.
Nem csak gyilkolják a bolygót és embertelen körülményeknek köszönhetően tartják alacsonyan az áraikat. Nekem személyesen a legfájóbb az egészben, hogy ellopják mások ötleteit.
– fogalmaz a divattervező. (Kicsit érdekes megfogalmazás, mert olyan, mintha szerinte nagyobb tétje lenne a divattervezők ötletlopásának, mint a durva környezetszennyezésnek és a kizsákmányolásnak, de legyünk jóhiszeműek, és értsük jól.)
A poszt óriásit megy az Instagramon, olyannyira, hogy Dua Lipa (aki spanja a GCDS kreatív igazgatójának) is rácsapta az egyetértő lájkot hivatalos accountjáról.
Calza egyébként az üzenete végén felszólítja az embereket, hogy ne vegyenek részt a SHEIN működésében, ne vásárolják a termékeiket, és ne segítsék legitimálni azt az embertelen működést, amelyet a cég folytat.