2023.5.16 12:04
Olvasási idő 0:42
Maier Péter

Ezúttal lopással vádolják a SHEIN-t – úgy tűnik, Dua Lipa is egyetért a kritikákkal

DIVAT SHEIN

A GCDS márka kreatív igazgatója, Giuliano Calza szólította bojkottra az embereket.

Lassan a leginkább felülreprezentált téma lesz az oldalunkon a kínai SHEIN ruhamárka, amely úgy lett 2022 „legnépszerűbb“ brandje, hogy ilyesfajta dolgokat csinál:

Kiemelt tartalom
18 órás műszak és megalázó fizetés: nagy árat fizetnek a Shein gyárak munkásai az ötfontos pólókért 18 órás műszak és megalázó fizetés: nagy árat fizetnek a Shein gyárak munkásai az ötfontos pólókért 2022.11.20 15:54

Ezúttal Giuliano Calza, a GCDS márka kreatív igazgatója szólította fel bojkottra a nagyközönséget, szerinte senkinek nem kellene a SHEIN-ről vásárolni, nem csak azért, mert embertelen körülmények között dolgoztat munkavállalókat és gyilkolja a bolygót, hanem azért is, mert szétlopkodja más tervezők ötleteit.

Nem csak gyilkolják a bolygót és embertelen körülményeknek köszönhetően tartják alacsonyan az áraikat. Nekem személyesen a legfájóbb az egészben, hogy ellopják mások ötleteit.

– fogalmaz a divattervező. (Kicsit érdekes megfogalmazás, mert olyan, mintha szerinte nagyobb tétje lenne a divattervezők ötletlopásának, mint a durva környezetszennyezésnek és a kizsákmányolásnak, de legyünk jóhiszeműek, és értsük jól.)

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 

GIULIANO CALZA (@giulianocalza) által megosztott bejegyzés

A poszt óriásit megy az Instagramon, olyannyira, hogy Dua Lipa (aki spanja a GCDS kreatív igazgatójának) is rácsapta az egyetértő lájkot hivatalos accountjáról. 

Kiemelt tartalom
A Shein már luxusmárkákkal és azok hamisítványaival is próbálja eladni magát, de egyre kevesebben vevők az olcsóságra A Shein már luxusmárkákkal és azok hamisítványaival is próbálja eladni magát, de egyre kevesebben vevők az olcsóságra 2024.10.16 11:36

Calza egyébként az üzenete végén felszólítja az embereket, hogy ne vegyenek részt a SHEIN működésében, ne vásárolják a termékeiket, és ne segítsék legitimálni azt az embertelen működést, amelyet a cég folytat.