Charli XCX brutálisan őszinte Substack-posztban írja le, hogy a hírnév egyszerre csillogó és végtelenül kínos, miközben a BRAT sikere után nőként továbbra is kemény elvárásokkal és kritikákkal szembesül a popiparban.
Charli XCX a nyár egyik legnagyobb popkulturális jelenségévé vált a BRAT albummal, és úgy tűnik, a hírnév hullámvasútjáról is készen áll beszélni, méghozzá kíméletlen őszinteséggel. A brit énekesnő első Substack-bejegyzése nem finomkodik: leírja, mennyire szórakoztató, felkavaró, néha pedig totálisan kínos az élete most, hogy a Taylor Swift–Adele ligában emlegetik.
„Bizonyos szinten rohadtul szórakoztató” - és egyszerre üres is
Charli nem próbálja titkolni, hogy a popsztárság adrenalinja még mindig működik. Menő partik, fekete SUV-ok, tetőablakon üvöltés, cigizés az autóban: megvan a mozi. A luxusruhákhoz külön biztonsági őr jár, aki figyeli, hogy el ne kallódjon a több milliós fülbevaló, vagy hogy egy idegen ne próbálja fel a mosdóban a nyakláncát.
De a csillogás mögött ott van az a nagyon brit, nagyon földhözragadó felismerés: néha az egész egyszerűen kínos.
„Néha borzasztóan kellemetlen popsztárnak lenni, főleg amikor olyan emberek között vagy, akik még azelőtt ismertek, hogy beszélni tudtál volna” – írja. Itt bukik ki, mennyire üresnek tud hatni ez a világ azok szemében, akik a „régi” Charlit ismerik.
Playback Péntek: The Neighbourhood, Csinszka és fullos magyarzene-dömping dobja fel ezt a borús napot
2025.11.14 13:00
Charli szerint minél nagyobb a siker, annál nagyobbak a szakadékok is az ember és a gyerekkori barátai között. A Los Angeles-i élet „elszakít a valóságtól”, de a régi barátok gyorsan visszarántják a földre néha nevetéssel, néha piszkálódással.
És bár a BRAT elképesztően sikeres volt, Charli szerint nőként a támadások továbbra is erősebbek, mert „vannak, akik mindenáron be akarják bizonyítani, hogy hülye vagy”. Szerinte a társadalmi reflexek még mindig ugyanazok: a nőknek egyetlen dobozba kellene beférniük, és ha változnak, jön a harag.
A brutális őszinteség mellett Charli azt is megerősítette: ő írja az Emerald Fennell-féle Üvöltő szelek filmzenei anyagát. Az énekesnő teljesen új világba akart menekülni a BRAT után: a hideg, sáros angol lápvidék és Emily Brontë szenvedéllyel teli klasszikusa pont megfelelő kiindulópont.
Az Üvöltő szelek 2026. február 13-án érkezik a mozikba.