Rosalía csatlakozik a New Balance családjához a márka legújabb globális nagyköveteként, a díjnyertes művész az új New Balance 204L modellt mutatja be egy filmszerű divatkampányban.
A Grammy-díjas művész, Rosalía mostantól hivatalosan is csatlakozik a New Balance sportolókból és művészekből álló családjához a márka új globális nagyköveteként, magával hozva határokat feszegető stílusát és művészetét. A mozgás, a zene és a divat iránti elkötelezettségének ötvözéséről ismert Rosalía tökéletesen megtestesíti azt a független szellemiséget, ami a New Balance sajátja is.

„Rosalía nem követi a trendeket – ő teremti azokat” – mondja Chris Davis, a New Balance márkaelnöke és marketing igazgatója.
„Egyénisége és félelem nélküli kreativitása összhangban van mindazzal, amit mi is képviselünk.”
A partnerség elindításaként a New Balance egy filmes hangulattal forgatott merész, ötrészes kampányt mutat be, amelyet Alex Prager rendezett és az American Haiku kreatív ügynökség készített. A kampány egy film fejezeteiként bontakozik ki, mely Rosalíát követi egy szimbolikus úton a New Balance bostoni központjától egészen New Yorkig, csúcspontja pedig egy egyedi New Balance x Rosalía logó bemutatása.

Rosalía minden fejezetben világossá teszi, hogy nem fél lebontani a korlátokat, és megosztja egyedi vízióját arról, hogy mire számíthatunk a márkával való együttműködése során a jövőben.

A kampány középpontjában a New Balance 204L debütálása áll – egy letisztult, új utcai tornacipő, amely a retró futósziluetteket luxusvelúrral és a merész 2000-es évekbeli technológiai hatásokkal ötvözi. A 204L idén júliusban kerül forgalomba világszerte a New Balance csatornáin keresztül.

„A divat és a design iránti rajongásom csak nőtt az évek során. Imádom, ahogy a New Balance az elmúlt években közelebb hozta egymáshoz a sportot és a kultúrát, és nem is lehetnék ennél izgatottabb és hálásabb, hogy a márka nagykövete lehetek” – mondta Rosalía.