A Gallagher fivérek pénteken indulnak világturnéra, amiben a Lidl és az Aldi marketingesei is meglátták a potenciált.
A Gallagher fivérek 2024 augusztusában jelentették be, hogy 15 év mosolyszünet után kibékülnek, és világturnéra indulnak. Az Oasis visszatérő koncertsorozata július 4-én, pénteken startol, amit több vállalat, köztük az Aldi és a Lidl is meglovagolt – vette észre a Kreatív.
Az Aldi egy ötletes marketingfogással ünnepelte a Prestwichben is koncertező bandát: nemrég átnevezték az egyik helyi üzletet Aldeh-ra, hogy a durva angol akcentussal beszélő Liam Gallagher is biztosan ki tudja azt ejteni.
A Lidl szintén lépett egy vicceset, ők piaca dobtak egy kabátot, amin a Lidl by Lidl felirat virít, utalva a Little by Little című számukra. A kabát 30 fontért (kb. 14 ezer forint) lehet a miénk, ami nem rossz deal annak fényében, hogy a ruhadarab funkcionális, azt hűsítő zsebekkel és egy üvegnyitó cipzárral szerelték fel.

Mint ahogy azt megírtuk, a Gallagher fivérek visszatérésük apropóján egy nosztalgikus kollekciót dobtak piacra az Adidasszal közösen. Az Original Forever névre hallgató szériát a 90-es évek inspirálta, melynek a zenekar meghatározó és ünnepelt szereplője volt.
„A 90-es években az Adidas melegítőruha és sportcipő elengedhetetlen része volt annak a tipikus brit stílusnak, amely a zenekar védjegyévé vált. Ez a stílus az Egyesült Királyság futballstadionjaiban szökkent szárba, és az Oasis – amelynek tagjai mindig is rajongtak a futballért és az Adidasért – természetesen átvette ezt a stílust” – írta korábban a márka közleményében.