A felhívásra rövid időn belül 200 ember jelentkezett.
Aligha próbálja kritikus gondolkodásra vagy megfontoltságra ösztönözni követőit a Balázs Kicks nevű cipőbolt, ami néhány napja bedobta Instagram-követőinek, hogy aki magára tetováltatja a bolt nevét, az százezer forintos cipőt kaphat jutalmul. Az persze a posztban is világosan le volt írva, hogy a játékra olyanok jelentkezését várják, akiknek már van tetoválásuk és elmúltak 18 évesek, azonban még így is rövid idő alatt 200 ember jelentkezett a felhívásra, melyből a posztban leírtak szerint végül 4 embert választanak ki.
A Blikk szúrta ki, hogy Azahriah is feltűnt a hozzászólások között, ő azonban még véletlenül sem a Black Mirrorba illő promócióra jelentkezett, hanem rövid kritikát fogalmazott meg a játékkal kapcsolatban:
„Százezer forintos cipő vs. szégyenérzet tőled magad felé, szorozva mélységes megvetés mindenki részéről. Nehéz kérdés.”