2023.1.13 13:59
Olvasási idő 0:33
Szöllősi Anna

Drágul az HBO Max reklámmentes szolgáltatása

FILMEK + SOROZATOK HBO STREAMING

A Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy a 2020-as indulás óta először emeli meg az HBO Max havidíját.

Az áremelés január 12-én, azaz tegnap lépett életbe az új felhasználók számára, és a reklámok nélküli előfizetés árára vonatkozik: az Egyesült Államokban 14,99 dollárról 15,99 dollárra nő a havitarifa. A jelenlegi előfizetőkre a következő számlázási ciklustól, azaz február 11-től vonatkozik a 7%-kal magasabb ár.

A Warner Bros. Discovery vezetői szerint van még hova fejlődni, ha a streaming szolgáltatások áráról van szó, és a vállalat célja, hogy a közeljövőben nyereségessé tegye az üzletágát. Mint mondják, ez az egy dolláros áremelés lehetővé teszi, hogy még több műsorba fektethessenek be, és javíthassák a felhasználói élményt. 

Kétségtelen, hogy ezeknek a termékeknek az ára túl alacsony

– mondta a Warner Bros. Discovery pénzügyi igazgatója, Gunnar Wiedenfels egy konferencián.

Az áremelés azután történt, hogy bejelentették: a Warner Bros. Discovery összeolvasztja az HBO Max és a Discovery+ streaming szolgáltatásokat, az egyesített platform pedig 2023 tavaszától Max néven fut majd.