Hat év kihagyás után először tartotta meg nagyszabású fehérnemű-bemutatóját a Victoria's Secret. A márka angyalai között a magyar szupermodell is végigvonult a kifutón.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Victoria's Secret új, inkluzívabb márkaarculata nem hozta meg a kívánt eredményt, így a vállalat stratégiát váltott, és visszatért a hat évvel ezelőtt vesztét okozó hiperszexi gyökereihez. Sőt, idén májusban a vállalat bejelentette, hogy ismét megrendezik a látványos divatbemutatókat is, amelyek egykor nagyban hozzájárultak fehérneműi népszerűségéhez.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A szervezők láthatóan mindent megtettek a magas nézettség és a márka hírnevének visszaállítása érdekében. Sztárfellépőkben nem volt hiány: Cher, Tyla és Lisa élőben adták elő legnagyobb slágereiket. A veterán Victoria's Secret-modelleknek számító Alessandra Ambrosio, Irina Shayk, Adriana Lima és Tyra Banks mellett Kate Moss, Gigi Hadid, Taylor Hill és Palvin Barabara is Victoria's Secret-angyalként lépett a kifutóra.
A magyar modellnek férje, Dylan Sprouse az első sorból drukkolt a kedd este New Yorkban megrendezett bemutatón. A 32 éves színész háziállataik, egy francia bulldog és egy macska kartonfigurájával a kezében biztatta feleségét, akivel 2023-ban házasodtak össze. Sprouse-nak akkor sikerült magára vonnia Palvin figyelmét, amikor így kiáltott: „szeretlek, bébi!”.
@people We love #DylanSprouse and #BarbaraPalvin’s love. 😍 #VictoriasSecretFashionShow#VSFashionShow#VictoriasSecret♬ original sound - People Magazine
A divatbemutató szüneteltetésére a nézettség drasztikus csökkenése és a számtalan botrány miatt került sor. Többen felszólaltak a márka szűklátókörűsége ellen, valamint fény derült a brand szoros együttműködésére Jeffrey Epstein egykori üzletemberrel, akit szexuális bűncselekményekért ítéltek el 2019-ben. A New York Times 2020-as vizsgálata szintén megkongatta a vészharangokat a márka háza táján, az újság jelentése szerint a nőgyűlölet és a zaklatás kultúrája uralkodott a vállalatnál.
A 2023 szeptemberében megjelent Victoria's Secret: The Tour című dokumentumfilmet a Business of Fashion úgy jellemezte, mint „a férfivágyak megszemélyesítője és annak számos bomlasztója által alkotott, inkluzív utópia“.
A kudarcos reformok után a kegyvesztett Victoria's Secret a vásárlók visszaszerzése érdekében melltartókon, alsóneműkön és pizsamákon kívül pulóverek, melegítőnadrágok, valamint tréningruhák árusításába kezdett. Az éves divatbemutató grandiózus visszatérése – amely fénykorában 12,4 milliós nézettséget produkált – ugyancsak segíthet a vállalatnak megnövelni bevételeit.