Victoria nem jött rá a siker titkára, így – sajtóértesülések szerint – visszatér hiperszexi gyökereihez.
A Victoria's Secret kultusza öt évvel ezelőtt hivatalosan is véget ért az irreális szépségideálokat hirdető, látványos divatbemutatók megszüntetésével. A fehérneműiről elhíresült vállalat a vásárlók és a kritikusok megnyerése érdekében új, inkluzívabb márkaarculat építésébe kezdett, beharangozókampánya azonban nem hozta el a kívánt eredményt, így újabb pálfordulás következik be a márka történetében.
A divatbemutató szüneteltetésére a nézettség drasztikus csökkenése és a számtalan botrány miatt került sor. A márka szűklátókörűsége ellen többen felszólaltak, valamint fény derült a brand szoros együttműködésére Jeffrey Epstein egykori üzletemberrel, akit szexuális bűncselekményekért ítéltek el 2019-ben. A New York Times 2020-as vizsgálata szintén megkongatta a vészharangokat a márka háza táján, az újság jelentése szerint a nőgyűlölet és a zaklatás kultúrája uralkodott a vállalatnál.
A szeptemberben debütáló Victoria's Secret: The Tour című dokumentumfilmben az egykori „angyalok“ helyett Megan Rapinoe focistával, Valentina Sampaio transznemű és Paloma Elsesser plus size modellel próbálták meg újjáéleszteni a divatbemutató formátumot. Persze a konvencionális szépségek, mint Hailey Bieber és Emily Ratajkowski, sem hiányozhattak a közel másfél órás dokumentumfilmből, melyet a Business of Fashion úgy jellemzett, mint a „férfivágyak megszemélyesítője és annak számos bomlasztója által alkotott, inkluzív utópia“.
Azonban a mérsékelten meleg fogadtatás ellenére a Business of Fashion jelentése szerint az idei eladások várhatóan 5 százalékkal maradnak el a tavalyi évtől, ami lapértesülések szerint fordulatot eredményezett a cég vezetésében. A vezérigazgató Martin Waters elismerte, hogy az inkluzivitás kezdeményezése nem volt nyereséges a cég számára, és kijelentette:
Mindannyiunk legjobb erőfeszítései ellenére ez nem volt elég a folytatáshoz. Nem voltunk kellőképpen differenciáltak ezen a nehéz piacon. A törekvésünk, miszerint a világ vezető intim ruházati divatáru-kiskereskedője legyünk, változatlanul fennáll.
A kudarc után a kegyvesztett Victoria's Secret most a vásárlók visszaszerzése érdekében a melltartókon, alsóneműkön és pizsamákon kívül pulóverek, melegítőnadrágok, tréningruhák és egyéb alkalmi darabok forgalmazására fog összpontosítani. Emellett 2021-ben az üzletek sötét hangulatát egy meleg, intimitást árasztó, szélesebb bejárattal és összességében barátságos légkörrel rendelkező interior váltotta fel.