Még a nyáron új darabokkal jelentkezik Dzsúdló Boga nevű streetwear márkája.
Dzsúdló márkája, a Boga márciusban debütált a brand legelső darabjaival a budapesti Restro Puskinban. Eddig ez volt az egyedüli lehetőség arra, hogy a zenész rajongói beszerezzék a Juhász Márton neve alatt futó vállalkozás valamelyik darabját, ám a márka most hivatalosan is megnyitotta webshopját.
Juhász szerint a márkája a legjobb szakemberekkel dolgozik együtt. A honlapon egyelőre csak az első kollekció termékei érhetők el, köztük az ikonikussá váló hétfejű sárkányos dzseki vagy a trabantos póló, a nyár folyamán azonban új megjelenésekkel érkezik majd.
„Nagyon fontos második lépés volt lefejleszteni a weboldalt, mert tudtuk, hogy rengetegen nem juthatnak el egy-egy eseményre, akik amúgy nagyon is hordanának Boga-cuccokat. Nem beszélve arról, hogy nem titkolt célunk nemzetközi szinten is eljutni a streetwear kedvelőkhöz, hogy a világ minden egyes pontján hordják az emberek azokat a szimbólumokat, amiket a magyar kultúra inspirált, és amik mai megfogalmazásban nagyon is megtalálhatják a helyüket a nemzetközi streetwear világában“ – fogalmaz Dzsúdló.
„Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megtaláltam azokat az embereket, akik ízlést és szaktudást visznek a Bogába. Stotz Natit már senkinek nem kell bemutatni, aki figyeli a magyar streetweart. Az ő tehetsége és alázata számomra óriási garancia arra, hogy jó úton vagyunk. Ugyanez igaz a Reduster csapatára, akik most is napról napról lenyűgöznek, és olyan vizuális megvalósítást kölcsönöznek a projektnek, amiről azt gondoljuk, hogy egyedülálló“ – teszi hozzá Juhász.
A Boga webshopja szerdától a bogaclothing.com címen érhető el.