2024.3.17 12:28
Olvasási idő 0:35

„Sokkal jobban izgultam, mint egy Sziget nagyszínpadon” – Dzsúdló saját márkájának, a Boga bemutatóján jártunk

VIDEÓ BOGA DIVAT DZSÚDLÓ MAGYAR DIVAT MAGYAR ZENE RUHÁZAT ZENE

Március 12-én debütált Dzsúdló saját ruhamárkája, a Boga. A REFRESHER Magyarország arca, Barka ott járt a megnyitón, és sikerült pár mondatra elkapnia az ötletgazdát, Juhász Marcit is.

„Az a célunk, hogy kultúrát teremtsünk“. Hazánk egyik leghíresebb könnyűzenei
előadója, Dzsúdló szeretné új szintre helyezni a hazai streetwear kultúrát, ezért is hozta létre saját divatmárkáját, a Bogát, amelynek első kollekciója dzsekikkel, pólókkal és hoodie-kkal debütált kedd este a Restro Puskinban. 

Dzsúdló mint kreatív igazgató működik közre a brand építésében. Márkájával a fiatal zenész-vállalkozó szeretne olyan high-end divatcikkeket alkotni, amelyek nemzetközi minőségük mellett inspirálódnak a magyar kultúrából.

A március 12-re megrendezett bemutatón ott volt a REFRESHER Magyarország is, Juhász Marcit pedig arról kérdeztük, hogyan jött a márkaalapítás ötlete, kiktől és kiknek készülnek a ruhák, illetve, hogy mennyire vesz részt a tervezésben az énekes? Dzsúdló mellett beszélgettünk a márka fő tervezőjével, Stotz Natáliával is, aki korábban már a Refresher Artban is bemutatkozott.

Kövessétek a REFRESHER-t, iratkozzatok fel közösségi csatornáinkra is, hogy ne maradjatok le a folyamatosan frissülő tartalmainkról: @refresherhu néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!