Március 12-én debütált Dzsúdló saját ruhamárkája, a Boga. A REFRESHER Magyarország arca, Barka ott járt a megnyitón, és sikerült pár mondatra elkapnia az ötletgazdát, Juhász Marcit is.
„Az a célunk, hogy kultúrát teremtsünk“. Hazánk egyik leghíresebb könnyűzenei
előadója, Dzsúdló szeretné új szintre helyezni a hazai streetwear kultúrát, ezért is hozta létre saját divatmárkáját, a Bogát, amelynek első kollekciója dzsekikkel, pólókkal és hoodie-kkal debütált kedd este a Restro Puskinban.
Dzsúdló mint kreatív igazgató működik közre a brand építésében. Márkájával a fiatal zenész-vállalkozó szeretne olyan high-end divatcikkeket alkotni, amelyek nemzetközi minőségük mellett inspirálódnak a magyar kultúrából.
A március 12-re megrendezett bemutatón ott volt a REFRESHER Magyarország is, Juhász Marcit pedig arról kérdeztük, hogyan jött a márkaalapítás ötlete, kiktől és kiknek készülnek a ruhák, illetve, hogy mennyire vesz részt a tervezésben az énekes? Dzsúdló mellett beszélgettünk a márka fő tervezőjével, Stotz Natáliával is, aki korábban már a Refresher Artban is bemutatkozott.