Az album megjelenése óta minden egyes nap annyian érkeznek, hogy sokakat haza kellett küldenie az ott dolgozóknak.
Április 19-én jelent meg Taylor Swift legújabb albuma, a The Tortured Poets Department, mely a megjelenés utáni 24 órában dupla rekordot állított fel. Az album sikere azonban nem korlátozódik a lejátszási listákra. Ugyanis a tracklistán szereplő The Black Dog című szám az azonos nevű, londoni pubot is felforgatta.
Amy Cowley, a hely marketing menedzsere valószínűleg álmodni sem mert ilyen nagy hatású ingyen reklámról. A People magazinnak elmondta, hogy az album megjelenése óta minden nap elözönlik az emberek a helyet.
Elég szerencsések vagyunk, mert mindig is egy jól ismert és kedvelt helyi kocsma voltunk, ez a kulcsszó, hogy helyikocsma vagyunk, emiatt is őrületes, hogy világszerte ekkora figyelmet kaptunk.
A The Black Dog igazi nemzetközi szenzáció lett, többek között Spanyolországból, Németországból, Ausztráliából és Amerikából is érkeztek vendégek. Múlt héten a pub minden egyes nap elérte befogadóképessége maximumát, így a személyzetnek több odaérkezőt is haza kellett küldenie. Szerencsére a Swift-dal miatt feltűnt rajongók nagyon jó vendégként viselkedtek, így a tömött kocsmában eddig nem uralkodott el a káosz. Sokan a nagy tömeg miatt inkább ismeretlenekkel osztoznak meg az asztalokon, hogy minél többen elférjenek a helyen.
Az énekesnő múlt hét pénteken megjelent 11. nagylemeze már debütálásakor hatalmas szenzációt keltett. Két órával a megjelenése után Taylor Swift váratlanul bejelentette, hogy valójában egy duplalemezes antológiáról van szó.