Nem csak egyedülállóan különleges kínálattal vár Európa egyik legnagyobb Nike boltja, de még a használt cuccokat is visszaviheted.
Kivételes termékkínálattal nyitotta meg új, egyben a régió legnagyobb márkaboltját a Nike Budapesten, a Westend bevásárlóközpontban. Az Európában egyedülálló módon egy szinten, közel 2000 négyzetméteren kialakított üzlethelyiség a klasszikus kollekciók mellett prémium termékekkel, számos újdonsággal, máshol nem elérhető, limitált szériás választékkal és különleges belsőépítészeti megoldásokkal várja a vásárlókat a bevásárlóközpont földszintjén.
![](https://storage.refresher.hu/article/a43953932785640dda79.jpg?is=1200x2000&s=566636a8b3ab23c818e55f7ed44709397d5a323677adf0438ea722106d41ed40)
A Westend idén is rengeteg újítással rukkolt elő az üzemeltetés és az üzletkínálat terén. A rendkívüli világesemények nemhogy leállították volna a fejlesztéseket, hanem inkább felgyorsították azokat. A fenntartható működés irányába tett jelentős beruházások mellett nagy hangsúlyt kapott, hogy a bérlői mix kialakításával is elébe menjenek a vásárlói igényeknek. A bevásárlóközpont stratégiáját követve a bérlői portfólió 30 százaléka újult meg az elmúlt időszakban. A frissítés nem csak új márkákat hozott, hanem a meglévők üzletének áthelyezését, illetve boltkoncepciójának újragondolását is.
![Charli XCX, a Tumblr egykori dívája, aki shrekzöldre pingálta a popkultúrát és a divatot is](https://storage.refresher.hu/article/Charli-XCX-a-Tumblr-egykori-divaja-aki-shrekzoldre-pingalta-a-popkulturat-es-a-divatot-is~b9c99b8c6402523364c6.jpg?is=150x200c&ic=512x0x1151x1535&s=489430ef2acbbec4273138eab8d44e8c8af26f9bac8f4e06388ddadff8aeb122)
A Westend kínálata egyebek mellett olyan üzletekkel bővült és vált igazán sokszínűvé, mint a C&A, a Teilor, a Roland Accessories, a Wittchen, a United Colors of Benetton, a Hervis, a Foot Locker vagy a Mesopotamia.
Ebbe a sorba illeszkedik a bevásárlóközpont földszintjén csütörtökön megnyitott Nike Budapest impozáns, 2000 négyzetméteres alapterületével, egyedi boltkoncepciójával és a máshol el nem érhető kínálatával.
![](https://storage.refresher.hu/article/0513f6bb5b4e9f3da4fd.jpg?is=1200x2000&s=dcc7045cb0f0317ac62a000c38a443ee39da616f7de1882acb0a61eb97e9d07a)
Az új márkabolt Európa legnagyobb egyszintes Nike üzlete, amivel a márka azt szeretné elérni, hogy a leginnovatívabb digitális élmények és szolgáltatások révén összekösse a sportot a várossal és a mozogni vágyókkal.
Az új üzlet a Nike globális „Rise” üzletkoncepciójával új színt hoz a kiskereskedelembe, amiben minden arra irányul, hogy sportolásra, mozgásra ösztönözzön. A női, férfi és gyermek termékeket kínáló márkabolt a legjobb sportteljesítményt nyújtó daraboktól az életstílust képviselőkig, a futóinnovációktól a legújabb Jordan cipőkig többféle kollekcióból álló választékot mutat be. Nagy hangsúlyt fektetnek rá – többek között az erre képzett személyzettel –, hogy a vásárlás élménye személyessé váljon, és mindenkit arra inspiráljanak, hogy szinte már az üzletben mozgás közben lássa önmagát. Ezt a célt szolgálja az is, hogy a Nike Budapestben elérhető lesz a Nike by You Grab & Go szolgáltatás, amivel az egyes termékek személyre szabhatók lesznek, hogy egyedivé tegyék a viseletet.
![](https://storage.refresher.hu/article/fab47a8763e07a8fa254.jpg?is=1200x2000&s=b3ab1653b1ea55d6693e9a6bd8da1996d0cb5910bb1287a320d17c8c7825f3bb)
A különleges fogyasztói élmény mellett a Nike fenntarthatósági törekvéseinek is otthont ad a Nike Budapest azzal, hogy visszagyűjti a használt Nike termékeket és azokat újrahasznosítja. A viselésre már nem alkalmas lábbelikből olyan darálék lesz, amiből az új üzletben például már a pénztárpult, a falburkolat, a járda és a bútorzat is készült. A jobb állapotú használt cipők pedig rászorulókhoz kerülnek.
![Havi sneakerjelentés: Burgundi lila, térdgyilkos futócipő és a nagyi kanapéja inspirálta a júliusi felhozatalt](https://storage.refresher.hu/article/Havi-sneakerjelentes-Burgundi-lila-terdgyilkos-futocipo-es-a-nagyi-kanapeja-inspiralta-a-juliusi-felhozatalt~1c6cb87ba90cdba735f7.jpg?is=150x200c&ic=46x0x1080x1440&s=4ffe05655339c383aa3b8a3adae245c1911ff0194d12f0fc92d03d9dd8673469)
„Fontos számunkra, hogy lehetőség szerint a nagyobb márkáknak mindig a legújabb, egyedi boltkoncepciójához biztosítsunk helyet. Ez a Nike Budapesttel messzemenően megvalósul. Büszkék vagyunk rá, hogy éppen Budapestet és éppen a Westendet választotta helyszínül az európai viszonylatban is kiemelkedő, új üzletéhez ez az ikonikus márka. Külön öröm, hogy számos olyan érték jelenik meg benne, ami a Westendnek is fontos: a környezetvédelem, az újrahasznosítás, a társadalmi felelősségvállalás és szemléletformálás, az élhetőbb városi lét megteremtése. A Nike Budapest tehát tökéletesen beleilleszkedik a lízingkoncepciónkba, és bízunk benne, hogy vásárlóközönségünk is értékelni fogja, hogy ezzel a különleges Nike márkabolttal bővül az üzletkínálatunk” – mondta Ioana Ion, a Westend igazgatója.