A megosztó reklámban különböző nézetű, vallási hátterű és társadalmi helyzetű emberek mossák meg egymás lábait.
Valószínűleg sokan felkapták a fejüket a SuperBowl negyedidejében sugárzott furcsa, keresztény szervezet által finanszírozott reklámra. A Foot Washing címre keresztelt videóban társadalmi, vallási vagy kulturális nézeteik miatt egymással szemben álló emberek látszólag nem oda illő helyszíneken – kórház, sivatag, klinika – mossák egymás lábát: például egy rendőr egy fekete férfiét, de hasonló helyzetben látható egy muszlim és egy keresztény család, illetve egy fehér és egy indián férfi is – írta meg a Telex.
A He Gets Us kampány része utalás arra a bibliai történetre, amelyikben Jézus azzal akart példát statuálni, hogy megmosta a tanítványai lábát az utolsó vacsora elején.
Az online reakciók azt mutatják, az internetezőknek nemigen jött át „a béke jegyében“ született reklám üzenete: a festményszerű állóképek láttán többen megjegyezték, hogy a kreatív kivitelezése olyan, mintha mesterséges intelligenciával készült volna, más szerint pedig ha az egyházad megengedhet magának egy lábmosós reklámot a Super Bowlon, akár adót is fizethetne.