A „CLASSICS SINCE FOREVER” kampány új magyar arcát már ismerhetik a Refresher olvasói.
Legikonikusabb cipőit és a zenét ünnepli a VANS, immár Magyarországon is. A „Classic Since Forever” kampányuknak nemzetközi szinten olyan arcai voltak, mint Anderson.Paak, Tom Misch vagy Holly Humberstone. Most – a cég közleményéből – kiderült az is, ki lesz a projekt hazai arca, ő pedig nem más, mint GLORIA, akinek a legfrissebb klipjéről mi is írtunk nemrég.
GLORIA egy viszonylag friss karakter, Dányi Krisztina szólóprodukciója, aki morningdeer nevű projektjéről lehet ismerős a közönség számára. A techno, house és pszichedelikus zenei elemeket használó producer-énekesnő művészi önkifejezése leginkább a kései kapitalizmus égető kérdései mögött talál tartalmat: hogyan hatnak az életünkre a folyamatos technológiai újítások? Mi történik velünk akkor, ha a munkánk körül forog az életünk? Ahogy a közleményben írják, magáról GLORIÁ-ról is nehéz lenne megmondani, hogy „ember-e vagy android“. Jelenleg első albumának bemutatójára készül, amely december 9-én lesz a Magyar Zene Házában. Feltehetően olyan különleges és egyedi koncertre számíthatunk, mint amilyen a produkció maga, korábban az Injury Reserve-bulihoz kapcsolódva mi is írtunk arról, mennyire ideális helyszín az új városligeti zenepalota egy kísérleti elektronikus zenei performansz számára.
Ami a VANS-t illeti, a cégnek korábban is voltak már magyar arcai: együtt dolgoztak például a blahalouisanás Schoblocher Barbarával, illetve Lil Frakkal is. Az új, „Classic Since Forever” kampány során kifejezetten azok a lépők kerülnek előtérbe, amelyek a márka klasszikusai közé számítanak és összefonódtak a VANS névvel: ilyenek többek között a Sk8-Hi és a checkerboard Slip-On modellek. A kampányt – ahogy fentebb említettük – a nemzetközi zene közkedvelt sztárjai képviselték, hozzájuk csatlakozik most Dányi Krisztina, akinek a személyében egy nagy potenciállal bíró, feltörekvő magyar underground zenész mögé állt be a legendás cipőmárka.