Fesztiválozni már az árak elszabadulása előtt is drága mulatság volt, de valamennyit azért idén is lehet majd spórolni a Szigeten, ahol helyben sül majd a pékáru, a grillzónában pedig a húsételek mellett vegán menüt is lehet kapni.
Idén is kiveszi a részét az Aldi a magyar fesztiválszezonból: az üzletlánc június 16. és 18. között a Gyerekszigeten a családokat, június 28. és július 1. között a Balaton Soundon az elektronikus zenére topogókat, augusztus 9-től 15-ig pedig a Szigeten bulizókat várja.
A Refresher szerkesztőségének eljuttatott pénteki közleményből az is kiderül: a zenei eseményeken az áruházlánc ún. grillzónájában a húsos BBQ-fogások, marinádozott húsok, saslikok és grillkolbászok mellett grillezett sajtokat és vegán menüt is lehet majd venni.
A Szigeten az üzletlánc idén ismét pop-up bolttal jelenik meg, amely 500 négyzetméteres alapterületével a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30 százalékkal nagyobb lesz. Az Aldi azt reméli, hogy a nagyobb üzlet kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást a Szigeten, egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benn, így megnő az áruház áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakokban.
Mint írják, a fesztiváláruházban továbbra is bolti árakon lehet majd hozzájutni a mintegy 300 food és non-food termékből álló kínálathoz. A pop-up bolton belüli látványpékségben 18 féle pékáru sül majd, a fesztiválbolt melletti grillzóna szakácsai a boltban vásárolt BBQ-termékeket pedig továbbra is ingyen készre sütik.
A tervek szerint az Aldi idén már augusztus 9-én délben – tehát a Sziget fesztivál hivatalos kezdete előtti napon – kinyitja az üzletét egy nyolcórás tesztüzemre.