Az énekes-rapper a Skechers arca lett.
A hír igaz! A Skechers megerősíti, amit Doja Cat nemrégiben bejelentett követőinek: ő a márka első hivatalos rezidens művésze.
„A Skechers új vásznat adott nekem az alkotáshoz, alig várom, hogy mindenkinek megmutassam, mit építünk”
– nyilatkozta Doja Cat, aki egy lenyűgöző, egyedi, darabokra bontott Skechers Uno-ból készített ruhát viselt a New York-i TIME100 gálán.
A vadul energikus Skechers Uno kampány kreatív koncepciója az Y2K, a cyberpunk és az anime esztétikájából merít ihletet, a videóban Doja Cat két ellentétes személyisége jellegzetes Skechers stílusban küzd meg egymással.
„A kampányt és az Uno új világát közösen felépíteni Brett Alan Nelsonnal, a kreatív igazgatómmal és a Skechers-szel csodálatos volt” – mondta Doja Cat. „Ez még csak a kezdet. Alig várom, hogy hamarosan többet is megoszthassak abból, amit alkottunk.”
„Nagyon inspiráló volt az ötlet a különböző Uno színekkel, és azzal a kérdéssel, hogy melyik Uno adja a nagyobb erőt” – tette hozzá Brett Alan Nelson. „A 'Doja Cat vs. Doja Cat' harccal a klasszikus old school anime harcjelenetekre utalunk, mondanivalónk pedig az, hogy nem lépünk más nyomdokaiba.”
„A Skechers kampánya a következő illusztrációja annak, hogy Doja Cat egyedi, kreatív befolyását, divatos inspirációját és stílusát a Skechersbe is bevitte. Doja a zene és a divat világának művészeként egyedülálló látásmódot ad a szervezetünknek” – tette hozzá Michael Greenberg, a Skechers elnöke.