Félévvel az RTL után a TV2 Csoport is elindítja új online felületét, a TV2 Play Zérót, amit a reklámmentességgel próbálnak népszerűsíteni.
A TV2, a SuperTV2, az Izaura TV, a TV2 Séf, a Spíler1 és Spíler 2, a Jocky TV, a Prime, a TV2 Comedy, a FEM3 és a Zenebutik teljes online kínálatával, hűségidő nélkül előfizethető felület április 11-én, azaz ma startol el.
A Kreatív kérdésére, hogy szerintük mekkora lesz a kereslet a reklámmentességre, a TV2 Csoport elmondta: nem aggódnak, mert az adataik alapján a 30%-ot is elérheti azoknak az aránya, akik végül nem nézik meg az adott tartalmat, ha reklám szakítja meg.
A TV2 Play Zéróra havi 499 forintért lehet előfizetni, de kedvezményt kínálnak a korán csatlakozóknak: annak, aki május 15-ig regisztrál, az első hónapban ingyenesen érhető el a platform.