2023.4.3 11:35
Olvasási idő 0:39
Maier Péter

'90-es évek gyermekei, gyűljetek körénk – 14 év után ismét logót vált a Pepsi

DESIGN MARKETING

„My p*ssy tastes like...“

Ki ne emlékezne erre (hát nem mi, ugye Gen Z?):

Pepsi logó a márka 100. évfordulóján Forrás Pepsi

És erre (hát persze, hogy mi, ugye, 90's kids?):

Pepsi-logó 2003-ból Forrás logos-download.com

Legutóbb meg ugyebár ez volt:

Utolsó Pepsi-logó Forrás logos.-download.com

Ha van brand, aminek a változásai folyamatosan hatással vannak a popkultúrára, az a Pepsié, úgyhogy mindenképpen fontosnak láttuk tájékoztatni olvasóinkat: 14 év után ismét változik a Pepsi logója.

Scott Eastwood színész 2017-ben Londonban keni Pepsi-pólóban Forrás Neil Mockford/GC Images

Március 29-én írta meg a Dezeen, hogy a márka 125. évfordulójára készült új logó némileg visszahozza a '90-es évek vibe-jait (nyilván érzékenyen reagálva a Z-generáció '90's-nosztalgiájára), annyi különbséggel, hogy a Pepsi felirat ezúttal fekete színben látható – méghozzá azért, hogy jobban előtérbe helyezze a márka kólaízű üdítőitalának cukormentes változatát, amelynek ugyebár a doboza is fekete.

A Pepsi új logója megidézi az imádott 90-es éveket Forrás Pepsi
Pepsi ma és holnap Forrás Pepsi

Ami azt illeti, nem csak a cukormentes verzióban törekedik a márka a kalóriaszegénységre. Angliában már az eredeti Pepsiből is egy új verzió kapható, amelynek a receptje 57 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, mint korábban.

És hogy mikor érkezik meg Magyarországra az újlogós Pepsi? Hát, arra még egy évet minimum várni kell. Észak-Amerikában idén, globálisan pedig 2024-ben kezdik el forgalmazni az újradizájnolt termékeket.

Ezeket isszák Amerikában Forrás Pepsi
Felmérés:
De van egy mindennél fontosabb kérdés: te melyik csapatban játszol?
Pepsi
Coca-Cola
Pepsi
54 %
Coca-Cola
46 %