„My p*ssy tastes like...“
Ki ne emlékezne erre (hát nem mi, ugye Gen Z?):
 
        És erre (hát persze, hogy mi, ugye, 90's kids?):
 
        Legutóbb meg ugyebár ez volt:
 
        Ha van brand, aminek a változásai folyamatosan hatással vannak a popkultúrára, az a Pepsié, úgyhogy mindenképpen fontosnak láttuk tájékoztatni olvasóinkat: 14 év után ismét változik a Pepsi logója.
 
        Március 29-én írta meg a Dezeen, hogy a márka 125. évfordulójára készült új logó némileg visszahozza a '90-es évek vibe-jait (nyilván érzékenyen reagálva a Z-generáció '90's-nosztalgiájára), annyi különbséggel, hogy a Pepsi felirat ezúttal fekete színben látható – méghozzá azért, hogy jobban előtérbe helyezze a márka kólaízű üdítőitalának cukormentes változatát, amelynek ugyebár a doboza is fekete.
 
         
        Ami azt illeti, nem csak a cukormentes verzióban törekedik a márka a kalóriaszegénységre. Angliában már az eredeti Pepsiből is egy új verzió kapható, amelynek a receptje 57 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, mint korábban.
És hogy mikor érkezik meg Magyarországra az újlogós Pepsi? Hát, arra még egy évet minimum várni kell. Észak-Amerikában idén, globálisan pedig 2024-ben kezdik el forgalmazni az újradizájnolt termékeket.
 
         
             
                             
                             
                             
                             
             
             
             
             
             
             
             
             
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                