Biztos ti is észrevettétek, hogy sok cég mémek útján próbálja belopni magát a vásárlók szívébe, úgy, hogy akár magukat is mémelik. Ez vajon jó stratégia?
Ahogyan azt mi is megírtuk, egyre népszerűbb lett, hogy különböző vállalatok önmaguk népszerűsítését nem egyszerű reklámokkal oldják meg, hanem gyakorlatilag mémoldalt csinálnak az Instagram vagy a TikTok-fiókjukból.
Ezúttal a REFRESHER Magyarország új arca, Filo kérdezett tieteket, hogy mennyire jön ez be nektek. Beszabadultunk egy plázába, hogy megtudjuk, ti milyen mémeket fogyasztotok, hogyan magyaráznátok el a nagyinak, hogy mi az hogy mém, de még egy kis nyelvtörténeti leckét is adtunk nektek, amiből kiderül: mikor használták először a mém szót.
Kövessétek a REFRESHER-t, iratkozzatok fel közösségi csatornáinkra is, hogy ne maradjatok le a folyamatosan frissülő tartalmainkról: @refresherhu néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!