A cikk az Answear megbízásából készült.
ma 2025.9.25 11:03
Olvasási idő 0:46

A kapcsolatok tánca és a kétértelműség játéka jelenik meg az Answear új kampányában

A kapcsolatok tánca és a kétértelműség játéka jelenik meg az Answear új kampányában
Forrás answear
DIVAT DIVAT ŐSZ

A két lírai hangvételű reklámfilm a tánc és a szójáték eszközein keresztül vizsgálja a ruhadarabok kétértelműségét, valamint az emberi kapcsolatok sokféleségét az intim hotelszobai jelenetektől a városi szabadságig.

A ruhák mint a kapcsolatok főszereplői

Az AW25 kampány teljesen új fényben mutatja be ruháinkat: nem csupán praktikus használati tárgyként, hanem az érzelmek és a kapcsolatok katalizátoraként. Az első, hotelben játszódó reklámfilmben, egy fehér Paul Smith ing és egy csipkés Twinset ruha válnak egy intimitásról szóló tánc főszereplőivé. A szlogen ‘Nem azért kell, hogy felvedd. Azért kell, hogy levehesd.’ – provokatív módon játszik az öltözködés szó szerinti és átvitt értelmeivel.

Egy jelenet az Answear őszi/téli kampányából. Forrás answear

A második reklám egy parkba kalauzol, ahol egy gyapjú Patrizia Pepe kabát tökéletesen belesimul a két táncos koreográfiájába, és szinte észrevétlenül válik a történet harmadik szereplőjévé. A szlogen – ‘Nem azért kell, hogy melegen tartson. Azért kell, hogy elöntsön a forróság.’ - azt hangsúlyozza, hogy egy ruha messze túlmutat alapvető funkcióján: érzések és emlékek hordozójává válik.

Nemzetközi kreatív csapat

A reklámfilmeket Adi Halfin rendezte, a koreográfia Emilie Leriche munkáját dicséri. A hotelszobai jelenetben Mathilde Lin (akit a nagysikerű Harry Styles – As It Was klipjének főszereplőjeként ismerhetünk) és David Lagerqvist szerepelnek. A parkban játszódó reklámban Angele Villanueva Jara, valamint Mermoz Melchior látható.

Kiemelt tartalom
Idő kérdése, és Labubuk helyett a japán ultrák kedvenc plüssállata fog lógni a táskádról: az 50 éves Moncsicsi története Idő kérdése, és Labubuk helyett a japán ultrák kedvenc plüssállata fog lógni a táskádról: az 50 éves Moncsicsi története tegnap 15:49 -kor

Az „Öltöztesd életedet abba, ami értékes!” kampány új kiadása ismét bizonyítja, hogy az Answear.hu olyan platform, ami a divatot az érzelmi kifejezés és az emberi kapcsolatok nyelvévé emeli.