A sorozatból ismert olasz művésznők lettek Kim márkájának legújabb arcai.
Igazán izgalmas időszakon vagyunk túl filmek és sorozatok terén: ha éppen nem James Cameron Tarr Béla-filmeket megszégyenítő hosszúságú Avatar: A víz útja című alkotásának látványvilágán égetjük ki maradék két darab agysejtünket, akkor valószínűleg az HBO A Fehér Lótusz sorozatán kapunk fomót, hogy nem a szicíliai tengerparton ízlelgetjük a jobbnál jobb olasz borokat. Talán nem is túlzás kijelenteni, hogy jelenleg az egész világ az HBO-s széria körüli lázban ég, így nem is meglepő, ha azt látjuk, hogy mindenki kedvenc reality sztárját, Kim Kardashiant is ott látjuk a rajongók között.
Sőt, Kim K-nek annyira bejövős volt a sorozat, hogy úgy döntött, azonnal befogja a második évad Miáját (Beatrice Grannò) és Luciáját (Simona Tabasco) saját fehérnemű márkájának, a SKIMS-nek Valentin-napi kampányába.
„Én is megnéztem A Fehér Lótuszt és tudtam, hogy meg kell szereznem a csajokat“ – írta Kim Instagram-posztjában, amiben Grannòt és Tabascót láthatjuk pózolni a brand legújabb darabjaiban.
@skims This Valentine’s Day, everybody’s wearing SKIMS. Introducing breakout stars and real life best friends Simona Tabasco and Beatrice Grannò together for #SKIMS♬ original sound - SKIMS
Bár Kardashianék körül folyamatos a dráma és megszámlálhatatlan kétes, sőt igazán visszatetsző kijelentést tettek eddigi, majd két évtizedes közösségi pályafutásuk alatt, azonban a divat legnagyobb szakértői is egyetértenek abban, hogy a SKIMS valóban minőségi fehérneműket kínál minden testalkat számára.
A selyemmel és csipkével kivarrt darabok január 26-tól elérhetők a SKIMS honlapján.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon