Közös kapszulakollekcióval rukkolt elő a Pompeii spanyol street wear márka és a világ egyik legismertebb italának gyártója. A "La Pretemporada" nevű termékcsaládot a fociklubok nyári edzőtáborai ihlették.
A Pepsi a legújabb kollaborációjával a divatvilág vizére evezett, az italgyártó ugyanis a Pompeii nevű spanyol street wear márkával fogott össze, hogy egy kapszulakollekcióban ragadja meg a foci divatos esszenciáját a sport fiatal rajongóinak.
A La Pretemporada nevet viselő kollekciót a fociklubok nyári edzőtáborai inspirálták, de
az újgenerációs focidrukkereknek dedikált ruhadarabokon az italmárka jellegzetes kék- fehér színvilága is visszaköszön.
Cosme Bergareche, a Pompeii alapítója és vezető tervezője elmondta: a ruhák tervezésekor a márka foci iránti szeretetét és a 2000-es évek ikonikus Pepsi-reklámjait szerette volna párhuzamba állítani.
View this post on Instagram
A La Pretemporada nevű kollekció darabjait a Pompeii oldalán tudjátok megnézni.