A divatmárka előrukkolt a kínai gamerek álomkollekciójával.
A Balenciaga bejelentette a TiMi Studio Group és Tencent által fejlesztett Need for Speed Mobile videójátékkal való együttműködését, amely különleges játékon belüli tartalmakat, online és offline elérhető termékeket is tartalmaz. A kollab játékra vonatkozó része magában foglal számos, a divatház által megálmodott egyedi autót, valamint a márka kreatív igazgatója, Demna Gvasalia által tervezett Balenciaga ruhákat viselő karaktereket is.
A divatház által tervezett autók egyike a márka jellegzetes, sárga figyelmeztetőszalagját viseli, de akadnak letisztultabb és graffitis sportkocsik is. A márka védjegyei a digitális öltözékekben is megjelennek, láthatunk tetőtől talpig fekete összeállításokat, símaszkokat, motoros bőrdzsekiket, vaskos tornacipőket, valamint túlméretezett vagy épp földet súroló darabokat is.
A virtuális ruhadarabok a Need for Speed játékon belüli boltjában lesznek elérhetőek, azonban egy részük csak bizonyos tevékenységek elvégzése után szerezhetők be.
Sajnos a magyar gamerek csak a szemüket legeltethetik a kollaboráción, ugyanis az online és offline kínált dizájnok kizárólag a kiválasztott kínai Balenciaga-üzletekben és a márka kínai oldalán érhetők el.