Alig pár hete ért véget a Next Top Model Hungary című műsor, a verseny nyertese, Mészáros Lili máris egy világmárka, a Schwarzkopf Gliss márkanagykövete lett.
A Schwarzkopf Gliss Villa Party keretében a hajápolási márka hivatalosan is átadta nagyköveti címét Mészáros Lilinek, a Next Top Model Hungary győztesének. Ezzel útjára indult egy igen szoros együttműködés, aminek kulisszái mögé immár a nagyközönség is betekintést nyerhet. Kampányfotózás, egy nemzetközi szintű reklámfilmforgatás, óriásplakátok és megannyi hirdetési felület és platform, ahol Lilit viszontláthatjuk a Schwarzkopf Gliss márka arcaként.
Next Top Model Hungary műsorból már ismert villa a Schwarzkopf Gliss x Next Top Model Hungary Villa Party-nak adott otthont. Az exkluzív esemény főszereplője Mészáros Lili, a Next Top Model Hungary műsor győztese volt, hiszen a márka itt mutatta be őt elsőként őt, mint Schwarzkopf Gliss Nagykövet. A villa a nemrég zárult Next Top Model Hungary műsor versenyzőit, tartalomgyártókat és médiaképviselőket látott vendégül.
Karsai Mariann, a Schwarzkopf Gliss magyarországi brand managere köszöntötte a résztvevőket. Megtudhattuk, hogy a Schwarzkopf idén indította el For Every You kampányát, melyben globális márkaként releváns üzenetekkel szól a nőkhöz.
A Schwarzkopf márka küldetése, hogy termékeivel, üzeneteivel és nagyköveteivel közösen inspirálja a nőket saját hajtörténeteik megfogalmazására, a hajukban rejlő erő felfedezésére és a hajon keresztül a saját személyiségük kifejezésére, megélésére. Hiszen a haj nem csak a fejről szól, hanem a szívről is.
A kampányon és üzeneteken kívül a márka termékei is teljesen megújultak formulában és csomagolásban is – az innovatív formulákkal, HaptiQ rendszerrel és csodás, Gliss signature illattal ellátott termékekkel is közelebbről megismerkedhettek a vendégek a villában.