Chalamet és Scorsese először dolgoztak együtt, a Bleu de Chanel kampányát már nagyon régóta várták a rajongók.
Megérkezett a Bleu de Chanel parfüm várva várt rövidfilmes kampánya, amelyet Martin Scorsese rendezett, és Timothée Chalamet a főszereplője. Ez az első alkalom, hogy a két művész együtt dolgozott, tavaly tavasszal, New Yorkban forgatták a reklámfilmet.
A GQ 2023 novemberi címlapinterjújában Chalamet így nyilatkozott Scorsese-ről:
„Queensben voltunk hajnali négykor, ő pedig felfelé szökdécselt a metró lépcsőin. Az én dolgom lett volna, hogy hamarabb találjak valamit, amin dolgozhatok vele. Igen, ez egy parfümreklám, de számomra egy óriási tanulási lehetőség.“
Scorsese először 2010-ben forgatott Bleu de Chanel-filmet, és most visszatér a márkához, míg a fiatal színészt nemrég jelentették be új arcként.
A kifejezetten Chalamet számára írt rövidfilm leírása így szól: „Egy színész konfliktusa a híresség és az önmagához való hűség között. Párbeszéd Timothée Chalamet művészi érzékenysége és Martin Scorsese virtuozitása között”.
A GQ-nak adott másik interjúban Chalamet arról beszélt, hogy maga a reklám „nem idéz meg más reklámokat (...) a jó értelemben”.
„Van néhány barátom, akiket nem annyira érdekel a high-fashion, de amikor azt mondtam nekik, hogy Martin Scorsese-vel készítek egy rövidfilmet New Yorkban, elkezdték hegyezni a fülük. Ő él és lélegzik a filmkészítésben. A beszélgetések, amelyeket a Zoomon keresztül folytattunk, nagyon ihletettek voltak”
– fogalmazott Chalamet egy másik interjúban, amit a Vogue-nak adott.